Turystyka Kwalifikowana

Adam Nojszewski
Białystok
Info: trochę sobie brykam
Wizyty: 1760
CID: 1646
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Mazovia MTB Zimą 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 4/71 (939.17 pkt)
Sektor: 1 (473 pkt, 90.7%)
Numer startowy: 446

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 187/568 (949.37 pkt)
Sektor: 1 (489 pkt, 98.4%)
Numer startowy: 1870

Santini Northtec MTB Zimą 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 47/94 (361.17 pkt)
Sektor: 2 (437 pkt, 78%)
Numer startowy: 516

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Główna GM3: 16/67 (2374.25 pkt)
Mega MM3: 155/637 (1154.10 pkt)
Sektor: 1 (479 pkt, 97.9%)
Numer startowy: 1277

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 27/1128 (3841.72 pkt)
Mega M3: 128/702 (1736.89 pkt)
Sektor: 2 (437 pkt, 89.4%)
Numer startowy: 953

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 240/625 (710.22 pkt)
Mega M2: 167/452 (710.22 pkt)
Sektor: 1 (473 pkt, 97.2%)

Northtec MTB Zimą 2011
Klasyfikacja Generalna:
Mega M2: 12/95 (733.27 pkt)
Sektor: 1 (458 pkt, 84.8%)
Numer startowy: 571

Northtec MTB Zimą 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 52/79 (318.48 pkt)
Sektor: 4 (381 pkt, 53.6%)
Numer startowy: 112

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 786/2883 (1443 pkt)
Główna M2: 211/895 (1443 pkt)
Mega Open: 1597/2625 (380 pkt)
Mega M2: 467/813 (380 pkt)
Sektor: 1 (470 pkt, 96.3%)
Numer startowy: 2520

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 1150/2425 (744 pkt)
Główna M2: 332/800 (757 pkt)
Mega Open: 895/2207 (744 pkt)
Mega M2: 244/730 (757 pkt)
Sektor: I (465 pkt, 95.6%)
Numer startowy: 717
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2008-05-25 Supraśl Mega (M2) 69 km 25.2 02:44:07
95.5%
95.5%
96.4%
96.4%
2007-06-30 Supraśl Mega (M2) 60 km 24.0 02:29:53
91.5%
91.5%
91.5%
91.5%
2008-10-05 Jabłonna Mega (M2) 54 km 28.9 01:51:58
91%
91%
91%
91%
2008-05-23 Białystok Czasówka 9 km 33.7 00:16:02
92.5%
92.5%
92.5%
92.5%
2008-05-24 Supraśl Mega (M2) 58 km 24.1 02:24:28
95%
95%
98.2%
98.2%
2009-09-06 Józefów Mega (M2) 44 km 23.8 01:50:59
95%
95%
95%
95%
2009-05-02 Supraśl Giga (M2) 98 km 23.2 04:13:26
93.1%
93.1%
93.1%
93.1%
2009-04-05 Łódź Giga (M2) 80 km 24.9 03:12:39
84.2%
84.2%
84.2%
84.2%
2010-02-21 Mrozy Mega (M2) 28 km 13.9 02:00:42
76.2%
76.2%
79.6%
79.6%
2013-09-28 Mielnik wycof.
2013-09-22 Augustów Mega 60 km 30.9 01:56:19
98.4%
98.4%
98.4%
98.4%
2011-03-20 Mrozy Mega (M2) 39 km 23.4 01:39:52
91.6%
91.6%
91.6%
91.6%
2011-03-06 Józefów Mega (M2) 40 km 24.7 01:37:08
91.7%
91.7%
91.7%
91.7%
2011-07-31 Supraśl Mega (M2) 61 km 23.0 02:38:57
82.8%
82.8%
82.8%
82.8%
2011-08-13 Ełk Mega (M2) 55 km 29.8 01:50:35
94.6%
94.6%
94.7%
94.7%
2011-08-14 Olecko Mega (M2) 68 km 28.8 02:21:53
96.3%
96.3%
96.3%
96.3%
2011-08-15 Szeligi Mega (M2) 58 km 31.4 01:50:47
99%
99%
99%
99%
2011-04-16 Chodzież Giga 84 km 21.1 03:58:58
81.7%
81.7%
90.5%
90.5%
2011-05-14 Kraków Giga 88 km 24.9 03:32:25
84.8%
84.8%
87.8%
87.8%
2011-05-28 Nałęczów Giga 94 km 27.8 03:23:12
83.5%
83.5%
94.1%
94.1%
2011-09-10 Rzeszów Giga 84 km 20.7 04:03:26
81.2%
81.2%
87.1%
87.1%
2011-09-17 Białystok Giga 92 km 28.4 03:14:28
88.6%
88.6%
95.2%
95.2%
2011-10-01 Kwidzyn Giga 86 km 28.3 03:02:24
86.8%
86.8%
97.5%
97.5%
2012-08-11 Ełk Mega (M3) 65 km 27.6 02:21:30
85.4%
85.4%
88.2%
88.2%
2012-08-12 Orzysz Mega (M3) 60 km 27.4 02:11:15
85.8%
85.8%
89.1%
89.1%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M3) 56 km 25.2 02:13:10
89%
89%
89%
89%
2012-04-01 Otwock Giga (M3) 70 km 23.2 03:00:56
84.8%
84.8%
85.6%
85.6%
2012-07-29 Supraśl Mega (M3) 51 km 21.8 02:20:19
80.6%
80.6%
81.6%
81.6%
2012-10-07 Nowy Dwór wycof.
2012-05-06 Olsztyn Giga (M3) 93 km 25.2 03:41:42
88.3%
88.3%
90.1%
90.1%
2012-07-07 Kozienice Mega (M3) 69 km 25.6 02:41:53
85.6%
85.6%
86.3%
86.3%
2012-05-13 Legionowo wycof.
2012-06-17 Lublin Giga (M3) 88 km 26.8 03:17:09
93.8%
93.8%
93.8%
93.8%
2012-04-22 Chorzele Giga (M3) 82 km 22.4 03:39:38
81.3%
81.3%
81.3%
81.3%
2013-05-01 Wasilków Mega 60 km 29.2 02:03:14
99.9%
99.9%
100%
100%
2013-05-26 Sokółka Mega 61 km 27.2 02:14:40
99.7%
99.7%
100%
100%
2013-04-28 Białystok XC 15 km 17.5 00:51:18
100%
100%
2013-06-09 Michałowo Mega 62 km 24.9 02:29:22
100%
100%
100%
100%
2013-06-22 Drohiczyn Mega 60 km 29.4 02:02:36
99.2%
99.2%
99.2%
99.2%
2013-08-04 Narewka Mega 65 km 30.0 02:10:00
98.6%
98.6%
100%
100%
2013-08-18 Kraśniczyn Mega 65 km 24.6 02:38:40
98.4%
98.4%
98.4%
98.4%
2013-09-15 Supraśl Mega 64 km 26.0 02:27:37
100%
100%
100%
100%
2013-07-27 Białystok Hobby (Open) 10 km 35.3 00:17:00
97%
97%
97%
97%
2013-06-16 Kozienice Giga (M3) 103 km 32.1 03:12:45
99.4%
99.4%
99.9%
99.9%
2013-08-15 Gołdap Giga (M3) 95 km 29.9 03:10:42
95.9%
95.9%
100%
100%
2013-06-08 Otwock wycof.
2013-06-30 Olsztyn Mega (M3) 66 km 29.2 02:15:29
91.4%
91.4%
93%
93%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Mega (M3) 61 km 28.4 02:08:43
92.9%
92.9%
96.3%
96.3%
2013-07-28 Supraśl Giga (M3) 80 km 27.6 02:54:03
95.7%
95.7%
98.5%
98.5%
2013-05-03 Toruń Giga (M3) 82 km 28.4 02:53:15
96.3%
96.3%
97.3%
97.3%
2013-04-21 Legionowo Mega (M3) 55 km 28.5 01:55:44
95.6%
95.6%
99.2%
99.2%
2014-03-23 Mrozy Mega (M3) 37 km 27.5 01:20:52
87.3%
87.3%
90.3%
90.3%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M3) 68 km 26.7 02:32:36
92.2%
92.2%
92.2%
92.2%
2014-04-13 Legionowo Mega (M3) 46 km 27.0 01:42:08
97.7%
97.7%
97.7%
97.7%
2015-03-08 Karczew Mega (M2) 40 km 25.9 01:32:40
94.7%
94.7%
94.7%
94.7%
2015-03-22 Długosiodło Mega (M2) 42 km 25.6 01:38:24
93%
93%
93.1%
93.1%
2014-05-01 Wasilków Mega 60 km 26.9 02:13:57
94.8%
94.8%
97.4%
97.4%
Starty: 0 z 57 (3340 km, 5 dni i 8 godz. 27 min. 55 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy