07.04
niedziela
Legionowo
I
14.04
niedziela
Mława
II
28.04
niedziela
Janów Lubelski
III
05.05
niedziela
Rawa Mazowiecka
IV
19.05
niedziela
Puławy
V
02.06
niedziela
Andrespol
VI
16.06
niedziela
Ciechanów
VII
30.06
niedziela
Brodnica
VIII
28.07
niedziela
Olsztyn
IX
15.08
czwartek
Ełk
X
08.09
niedziela
Zarzeczewo
XI
22.09
niedziela
Józefów
XII
06.10
niedziela
Piaseczno
XIII
Andrzej Miziołek
Warszawa
Nr startowy: 105 / 105*
Wizyty: 3354
CID: 8375
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019

Pro MM5: 4/18 (3841.55 pkt)
½Pro MM5: 44/57 (418.79 pkt)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
Pro GM5: 2/39 (4642.53 pkt)
Sektor: 1 (447 pkt, 84.9%)
Numer startowy: 91

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 7/62 (3639.66 pkt)
Sektor: 2 (434 pkt, 84.5%)
Numer startowy: 33

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 6/62 (3693.04 pkt)
Sektor: 2 (438 pkt, 86.2%)
Numer startowy: 32

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 16/165 (3473.30 pkt)
Sektor: 2 (425 pkt, 83.1%)
Numer startowy: 100

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 9/96 (3888.14 pkt)
Sektor: 3 (415 pkt, 80%)
Numer startowy: 159

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 22/386 (2956.31 pkt)
Sektor: 3 (411 pkt, 80.2%)
Numer startowy: 393

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 44/603 (3037.95 pkt)
Mega M4: 19/383 (3037.95 pkt)
Sektor: 2 (425 pkt, 84.9%)
Numer startowy: 1037

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 47/496 (2644.57 pkt)
Mega M4: 23/348 (2644.57 pkt)
Sektor: 3 (406 pkt, 74.8%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 66/350 (2184.66 pkt)
Mega M4: 47/338 (2184.66 pkt)
Sektor: 5 (367 pkt, 45.1%)
Numer startowy: 1037

Zawodnik nie należy jeszcze
do żadnej drużyny.
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2019-08-15 Ełk ½Pro (MM5) 41 km 15.7 02:36:23
75%
75%
83.8%
83.8%
2019-07-28 Olsztyn Pro (GM5) 75 km 20.3 03:41:37
73.8%
73.8%
90.8%
90.8%
2019-06-30 Brodnica Pro (GM5) 68 km 19.7 03:27:05
77.2%
77.2%
88.5%
88.5%
2019-06-16 Ciechanów Pro (GM5) 68 km 22.5 03:01:18
80.1%
80.1%
90.5%
90.5%
2019-06-02 Andrespol Pro (GM5) 68 km 22.9 02:58:30
85.3%
85.3%
91.1%
91.1%
2019-05-05 Rawa Mazowiecka Pro (GM5) 60 km 22.2 02:41:54
82.2%
82.2%
92.8%
92.8%
2019-05-19 Puławy wycof.
2019-04-07 Legionowo Pro (GM5) 63 km 23.5 02:40:39
80.2%
80.2%
89.5%
89.5%
2019-04-14 Mława Pro (GM5) 58 km 23.4 02:28:40
80.7%
80.7%
97.2%
97.2%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M4) 43 km 20.5 02:05:59
73.5%
73.5%
77.6%
77.6%
2010-08-22 Mława Mega (M4) 55 km 20.4 02:41:45
72.9%
72.9%
78.9%
78.9%
2010-08-08 Supraśl Mega (M4) 65 km 17.3 03:45:17
61.1%
61.1%
65.4%
65.4%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M4) 65 km 17.1 03:48:30
58.4%
58.4%
65.9%
65.9%
2010-07-04 Szydłowiec Mega (M4) 66 km 14.7 04:30:01
59.4%
59.4%
65.4%
65.4%
2010-06-20 Lublin Mega (M4) 59 km 13.8 04:17:03
57.3%
57.3%
63.7%
63.7%
2010-06-04 Ełk Mega (M4) 53 km 17.1 03:06:17
61.8%
61.8%
65.8%
65.8%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M4) 63 km 15.8 03:59:50
57.8%
57.8%
62.9%
62.9%
2010-05-09 Otwock Mega (M4) 44 km 17.1 02:34:18
60.9%
60.9%
63.4%
63.4%
2010-05-16 Radom Fit (Open) 28 km 17.6 01:35:12
72.8%
72.8%
72.8%
72.8%
2010-04-25 Zgierz Mega (M4) 44 km 15.1 02:54:36
53.9%
53.9%
58.9%
58.9%
2011-04-03 Otwock Mega (M4) 48 km 17.9 02:40:37
68.8%
68.8%
73.1%
73.1%
2011-04-17 Chorzele Mega (M4) 60 km 20.1 02:59:09
72.7%
72.7%
77.7%
77.7%
2011-05-03 Sierpc Mega (M4) 55 km 22.9 02:24:05
79.9%
79.9%
81.8%
81.8%
2011-05-15 Legionowo Mega (M4) 48 km 23.6 02:02:07
79.2%
79.2%
82.8%
82.8%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M4) 60 km 23.5 02:32:58
78.4%
78.4%
81.9%
81.9%
2011-06-26 Szczytno Mega (M4) 60 km 26.3 02:17:07
80.4%
80.4%
83%
83%
2011-07-10 Szydłowiec Mega (M4) 68 km 15.8 04:18:47
71.5%
71.5%
73.2%
73.2%
2011-07-31 Supraśl Mega (M4) 61 km 18.1 03:22:02
65.2%
65.2%
70.1%
70.1%
2011-08-13 Ełk Mega (M4) 55 km 25.5 02:09:20
80.9%
80.9%
83.4%
83.4%
2011-08-28 Skarżysko Mega (M4) 60 km 23.6 02:32:23
78.6%
78.6%
81.7%
81.7%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M4) 47 km 23.2 02:01:39
81.1%
81.1%
82.4%
82.4%
2011-09-24 Toruń Mega (M4) 55 km 24.1 02:17:00
81.1%
81.1%
84%
84%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 56 km 24.0 02:20:10
84.6%
84.6%
87.3%
87.3%
2012-08-26 Skarżysko Mega (M4) 61 km 20.7 02:56:47
76%
76%
81.5%
81.5%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M4) 54 km 24.2 02:13:43
79.6%
79.6%
83.1%
83.1%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M4) 65 km 24.2 02:41:14
85.3%
85.3%
85.4%
85.4%
2012-04-22 Chorzele Mega (M4) 55 km 22.4 02:27:09
77.7%
77.7%
82.2%
82.2%
2012-08-12 Orzysz Mega (M4) 60 km 24.6 02:26:27
76.9%
76.9%
79.8%
79.8%
2012-05-27 Toruń Mega (M4) 55 km 23.8 02:18:48
78%
78%
85.8%
85.8%
2012-07-29 Supraśl Mega (M4) 51 km 19.4 02:37:25
71.8%
71.8%
81.1%
81.1%
2012-07-07 Kozienice Mega (M4) 69 km 21.9 03:09:15
73.3%
73.3%
75.6%
75.6%
2012-04-01 Otwock Mega (M4) 44 km 20.4 02:09:43
75.8%
75.8%
76.6%
76.6%
2012-08-11 Ełk Mega (M4) 65 km 24.8 02:37:19
76.8%
76.8%
79.3%
79.3%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M4) 64 km 24.2 02:38:27
85.4%
85.4%
89.6%
89.6%
2012-05-13 Legionowo Mega (M4) 56 km 24.9 02:15:01
83.4%
83.4%
83.5%
83.5%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M4) 51 km 20.7 02:27:30
73.1%
73.1%
73.2%
73.2%
2013-10-06 Płock Mega (M4) 54 km 25.9 02:05:09
80.6%
80.6%
82.9%
82.9%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M4) 69 km 22.0 03:08:19
78.7%
78.7%
78.7%
78.7%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M4) 57 km 26.0 02:11:19
83.8%
83.8%
85.2%
85.2%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Mega (M4) 61 km 23.4 02:36:10
76.6%
76.6%
79.4%
79.4%
2013-08-17 Orzysz Mega (M4) 56 km 25.6 02:11:01
78.3%
78.3%
81.1%
81.1%
2013-07-28 Supraśl Mega (M4) 55 km 24.4 02:15:29
79.5%
79.5%
81.5%
81.5%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M4) 66 km 25.0 02:38:22
78.2%
78.2%
79.2%
79.2%
2013-06-16 Kozienice Mega (M4) 70 km 27.9 02:30:47
85.1%
85.1%
85.7%
85.7%
2013-06-08 Otwock Mega (M4) 45 km 19.3 02:19:37
74%
74%
74%
74%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M4) 57 km 24.7 02:18:17
80.5%
80.5%
82.6%
82.6%
2013-05-04 Bydgoszcz Mega (M4) 47 km 23.8 01:58:17
80.5%
80.5%
81.4%
81.4%
2013-04-21 Legionowo Mega (M4) 55 km 22.8 02:24:27
76.6%
76.6%
76.6%
76.6%
2014-09-21 Kazimierz Dolny Mega (M5) 50 km 18.2 02:45:11
63.8%
63.8%
77%
77%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M5) 56 km 23.6 02:22:35
81.7%
81.7%
89.2%
89.2%
2014-09-07 Rawa Maz. Mega (M5) 44 km 26.4 01:40:02
84%
84%
89%
89%
2014-08-31 Olsztyn Mega (M5) 58 km 22.5 02:34:45
78.1%
78.1%
82.9%
82.9%
2014-08-17 Nidzica Mega (M5) 56 km 23.4 02:23:51
83.3%
83.3%
89.5%
89.5%
2014-05-18 Piaseczno Mega (M5) 53 km 23.1 02:17:44
79.3%
79.3%
83.2%
83.2%
2014-08-03 Brodnica Mega (M5) 60 km 24.3 02:28:20
82.2%
82.2%
89%
89%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M5) 68 km 21.1 03:13:26
72.7%
72.7%
84.8%
84.8%
2014-06-07 Puławy wycof.
2014-06-21 Ełk Mega (M5) 62 km 23.7 02:36:52
77%
77%
85.1%
85.1%
2014-05-25 Supraśl Mega (M5) 54 km 21.9 02:28:16
76.3%
76.3%
85%
85%
2014-04-27 Chorzele Mega (M5) 56 km 23.0 02:26:00
81.5%
81.5%
82.6%
82.6%
2014-04-13 Legionowo Mega (M5) 46 km 20.8 02:12:26
75.4%
75.4%
79.6%
79.6%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MM4) 48 km 26.3 01:49:18
84.9%
84.9%
92.9%
92.9%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM4) 50 km 23.5 02:07:53
85%
85%
89.1%
89.1%
2015-09-06 Olsztyn Mega (MM4) 54 km 23.8 02:15:51
80.9%
80.9%
84.7%
84.7%
2015-08-30 Ciechanów Mega (MM4) 52 km 24.3 02:08:20
83.4%
83.4%
92.9%
92.9%
2015-08-16 Ełk Mega (MM4) 50 km 21.7 02:18:10
79.5%
79.5%
81.7%
81.7%
2015-08-02 Brodnica Mega (MM4) 58 km 25.6 02:15:56
82.5%
82.5%
82.5%
82.5%
2015-05-03 Piaseczno Mega (MM4) 48 km 25.7 01:51:55
83%
83%
90.1%
90.1%
2015-04-26 Józefów Mega (MM4) 41 km 21.5 01:54:40
80.6%
80.6%
80.8%
80.8%
2015-04-12 Legionowo wycof.
2016-08-28 Brodnica Mega (MM5) 59 km 23.0 02:33:53
82.1%
82.1%
91.1%
91.1%
2016-09-11 Toruń Mega (MM5) 54 km 28.7 01:52:42
87.6%
87.6%
92%
92%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MM5) 52 km 24.7 02:06:06
87.4%
87.4%
93.1%
93.1%
2016-10-01 Kielce Mega (MM5) 48 km 21.5 02:13:56
81.1%
81.1%
94.3%
94.3%
2016-04-03 Legionowo Mega (MM5) 49 km 21.5 02:16:34
80.8%
80.8%
85.9%
85.9%
2016-10-08 Piaseczno Mega (MM5) 49 km 26.2 01:52:17
87.6%
87.6%
92.6%
92.6%
2016-08-13 Ełk wycof.
2016-05-29 Rogów wycof.
2016-07-17 Olsztyn Mega (MM5) 51 km 22.5 02:15:53
81%
81%
91%
91%
2016-09-17 Rawa Maz. Mega (MM5) 48 km 26.2 01:50:01
86%
86%
92.7%
92.7%
2016-07-31 Grudziądz Mega (MM5) 52 km 23.6 02:12:20
84%
84%
91.9%
91.9%
2016-05-14 Łódź Mega (MM5) 50 km 21.4 02:19:58
73.5%
73.5%
83.4%
83.4%
2016-04-17 Józefów Mega (MM5) 56 km 21.7 02:34:50
81.1%
81.1%
90%
90%
2017-10-01 Mława Mega (MM5) 49 km 23.2 02:06:51
84%
84%
90.3%
90.3%
2017-04-02 Józefów Mega (MM5) 56 km 19.6 02:51:20
77.6%
77.6%
85.2%
85.2%
2017-08-27 Brodnica Mega (MM5) 58 km 22.5 02:34:46
86%
86%
94%
94%
2017-08-12 Ełk Mega (MM5) 58 km 19.2 03:01:19
79.4%
79.4%
87.7%
87.7%
2017-05-27 Kołacinek Mega (MM5) 56 km 25.4 02:12:05
87.1%
87.1%
87.6%
87.6%
2017-06-15 Puławy Mega (MM5) 59 km 20.7 02:50:40
81.8%
81.8%
91.6%
91.6%
2017-05-20 Piaseczno Mega (MM5) 54 km 25.1 02:08:54
86.4%
86.4%
89.9%
89.9%
2017-05-07 Ciechanów Mega (MM5) 52 km 21.3 02:26:43
84.2%
84.2%
89.8%
89.8%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Mega (MM5) 57 km 25.2 02:15:49
87.6%
87.6%
94%
94%
2017-10-14 Toruń Mega (MM5) 54 km 22.0 02:27:03
78.8%
78.8%
86.3%
86.3%
2017-04-29 Łódź Mega (MM5) 45 km 21.0 02:08:34
82.3%
82.3%
89.4%
89.4%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM5) 50 km 23.0 02:10:39
85.1%
85.1%
88.9%
88.9%
2018-09-09 Rawa Mazowiecka Pro (GM5) 60 km 23.8 02:31:19
88.4%
88.4%
94.5%
94.5%
2018-08-26 Andrespol Pro (GM5) 62 km 22.8 02:43:19
90%
90%
100%
100%
2018-09-29 Toruń Pro (GM5) 62 km 23.7 02:36:58
82.5%
82.5%
99.1%
99.1%
2018-09-23 Józefów Pro (GM5) 64 km 21.3 02:59:55
82.7%
82.7%
92.8%
92.8%
2018-07-29 Olsztyn Pro (GM5) 69 km 21.0 03:17:31
77%
77%
89.4%
89.4%
2018-06-17 Piaseczno Pro (GM5) 62 km 26.5 02:20:13
89.5%
89.5%
95.4%
95.4%
2018-07-01 Brodnica Pro (GM5) 65 km 22.9 02:50:27
84%
84%
96.1%
96.1%
2018-06-03 Dobrzyń nad Wisłą Pro (GM5) 66 km 24.6 02:40:42
84.3%
84.3%
95.9%
95.9%
2018-04-08 Legionowo Pro (GM5) 68 km 21.2 03:12:30
79.8%
79.8%
88%
88%
2018-05-01 Puławy Pro (GM5) 67 km 20.9 03:12:27
81.5%
81.5%
100%
100%
2018-04-22 Ciechanów Pro (GM5) 64 km 23.5 02:43:40
85.8%
85.8%
91.8%
91.8%
Starty: 0 z 116 (6250 km, 11 dni i 21 godz. 12 min. 5 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - Simplon Razor Blade
rama: Simplon 29-` Carbon HMN
widelec: Magura TS8 albert SL
korba: Shimano XT FC-M785
prze. przód: Shimano XT FD-M786
prze. tył: Shimano XT RD-M786
hamulec przód: Shimano XT BL-M785 (tarcza-XT180mm)
hamulec tył: Shimano XT BR-M785 (tarcza-XT160mm)
opona przód: Schwalbe Rocket Ron Evo 29x2,1-Geax Aka 29x2,1
opona tył: Schwalbe Rocket Ron Evo 29x2,1-Geax Aka 29x2,1
obręcz przód: DT Swiss XR 361
obręcz tył: DT Swiss XR 361
piasta przód: DT Swiss 240s
piasta tył: DT Swiss 240s
szprychy: DT Swiss comp. race
dętki: xxx
manetki: Shimano XT SL-M780 I-spec (2x10)
klamki: Shimano XT BL-M785
kierownica: 3T Eryx Team (carbon)
mostek: 3T ARX Team (carbon}
sztyca: 3T (carbon)
siodło: FIZIK Thar
chwyty: ESI Grips.
łańcuch: Shimano XT CN-HG95
kaseta: Shimano XT CS-M771 (11-36)
pedały: Shimano XT PD-M775
waga roweru: 10.50 kg

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy