APS POLSKA COZMOBIKE

Arkadiusz Kaniuka
warszawa
Wizyty: 2851
CID: 478
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM2: 384/462 (270.53 pkt)
Sektor: 8 (318 pkt, 13.1%)
Numer startowy: 2324

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM3: 26/579 (2815.59 pkt)
Sektor: 4 (385 pkt, 62.7%)
Numer startowy: 1221

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM3: 22/681 (1466.81 pkt)
Sektor: 5 (370 pkt, 55.8%)
Numer startowy: 1222

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 218/1128 (1619.02 pkt)
Mega M3: 563/702 (284.48 pkt)
Fit FM3: 23/568 (1334.54 pkt)
Sektor: 5 (373 pkt, 53%)
Numer startowy: 1222

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 26/625 (3025.60 pkt)
Mega M2: 53/452 (1885.32 pkt)
Fit FM2: 139/224 (154.17 pkt)
Sektor: 3 (416 pkt, 79.6%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 61/614 (2461.07 pkt)
Mega M2: 38/580 (2461.07 pkt)
Sektor: 3 (405 pkt, 70.3%)
Numer startowy: 1222

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 274/2885 (2331 pkt)
Główna M2: 87/896 (2331 pkt)
Mega Open: 119/2627 (2331 pkt)
Mega M2: 39/814 (2331 pkt)
Sektor: 3 (405 pkt, 73.7%)
Numer startowy: 1550

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 310/2425 (2247 pkt)
Główna M2: 92/800 (2250 pkt)
Mega Open: 134/2207 (2247 pkt)
Mega M2: 41/730 (2250 pkt)
Sektor: III (384 pkt, 65.7%)
Numer startowy: 1550
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2004-08-28 Kraków Mega 67 km 12.1 05:32:32
44.8%
44.8%
46.5%
46.5%
2005-08-28 Kraków Mega 67 km 16.0 04:12:00
60.7%
60.7%
60.7%
60.7%
2005-07-02 Istebna Mega 45 km 12.1 03:43:53
54.8%
54.8%
54.8%
54.8%
2007-04-15 Nieporęt Mega 02:15:00
71.1%
71.1%
71.4%
71.4%
2005-09-24 Bydgoszcz Mega 02:37:50
69.7%
69.7%
2008-08-31 KRAKOW Mega 67 km 19.0 03:31:32
73.4%
73.4%
73.4%
73.4%
2009-05-24 Legionowo Mega 42 km 26.2 01:36:03
82.8%
82.8%
83.2%
83.2%
2009-08-16 Kozienice Mega 60 km 22.2 02:42:12
76%
76%
76%
76%
2009-08-30 Tłuszcz Mega 50 km 24.7 02:01:23
84.2%
84.2%
84.2%
84.2%
2005-06-19 Żyrardów Mega (M2) 62 km 22.3 02:46:44
72.7%
72.7%
72.7%
72.7%
2005-05-22 Piaseczno Mega (M2) 49 km 25.9 01:53:27
77.6%
77.6%
77.6%
77.6%
2005-04-17 Łomianki Mega (M2) 45 km 20.8 02:10:02
64.5%
64.5%
64.6%
64.6%
2005-10-15 Jabłonna Mega (M2) 47 km 24.9 01:53:21
73.3%
73.3%
73.3%
73.3%
2006-10-08 Leszno Mega (M2) 51 km 18.3 02:47:40
65.3%
65.3%
66.3%
66.3%
2006-09-02 Józefów Mega (M2) 41 km 19.3 02:07:31
65.5%
65.5%
67%
67%
2006-06-11 Żyrardów Mega (M2) 62 km 24.4 02:32:26
80.9%
80.9%
80.9%
80.9%
2006-05-27 Piaseczno Mega (M2) 48 km 21.3 02:15:16
75.4%
75.4%
76.7%
76.7%
2006-05-03 Warszawa Mega (M2) 42 km 17.1 02:27:37
69.6%
69.6%
75.5%
75.5%
2006-04-23 Otwock Mega (M2) 40 km 10.8 03:42:13
67.2%
67.2%
67.2%
67.2%
2006-04-09 Otwock Mega (M2) 35 km 18.5 01:53:19
68.4%
68.4%
68.4%
68.4%
2007-09-30 Jabłonna Mega (M2) 47 km 25.2 01:51:54
83.4%
83.4%
83.4%
83.4%
2007-09-09 Józefów Mega (M2) 53 km 21.3 02:29:22
76.9%
76.9%
77%
77%
2007-08-19 Mława Mega (M2) 43 km 23.8 01:48:21
83.3%
83.3%
83.6%
83.6%
2007-07-29 Nidzica Mega (M2) 53 km 23.6 02:14:47
79.6%
79.6%
79.9%
79.9%
2007-06-30 Supraśl Mega (M2) 60 km 19.7 03:02:55
75%
75%
75%
75%
2008-09-07 Józefów Mega (M2) 38 km 19.9 01:54:40
73.2%
73.2%
73.2%
73.2%
2007-06-17 Żyrardów Mega (M2) 47 km 25.7 01:49:33
85.2%
85.2%
86.7%
86.7%
2007-05-26 Piaseczno Mega (M2) 48 km 20.0 02:24:16
73.2%
73.2%
76.2%
76.2%
2007-05-03 Warszawa Mega (M2) 57 km 22.0 02:35:24
77.6%
77.6%
78.6%
78.6%
2008-10-12 Łomianki Mega (M2) 46 km 24.0 01:54:53
81.2%
81.2%
84%
84%
2007-04-01 Otwock Mega (M2) 39 km 20.7 01:52:57
72.7%
72.7%
74%
74%
2008-09-21 Piaseczno Mega (M2) 50 km 23.8 02:06:11
77.6%
77.6%
77.6%
77.6%
2008-07-20 Mława Mega (M2) 53 km 23.6 02:14:33
83.8%
83.8%
83.8%
83.8%
2008-10-05 Jabłonna Mega (M2) 54 km 22.9 02:21:27
72.1%
72.1%
72.1%
72.1%
2008-06-08 Żyrardów Mega (M2) 47 km 26.4 01:46:50
83.2%
83.2%
84.1%
84.1%
2008-04-13 Otwock Mega (M2) 57 km 16.6 03:26:28
61.8%
61.8%
61.8%
61.8%
2007-04-22 Łódź Mega (M2) 54 km 22.0 02:27:10
73.2%
73.2%
73.2%
73.2%
2008-08-03 Nidzica Mega (M2) 51 km 22.9 02:13:34
82.2%
82.2%
82.2%
82.2%
2005-09-04 Otwock Mega (M2) 42 km 18.7 02:14:56
71.9%
71.9%
76%
76%
2008-06-22 Lublin Mega (M2) 54 km 27.4 01:58:05
85.9%
85.9%
85.9%
85.9%
2008-04-27 Łódź Mega (M2) 54 km 21.3 02:31:51
74.2%
74.2%
74.2%
74.2%
2008-05-11 Warszawa Mega (M2) 64 km 23.0 02:46:47
75%
75%
75%
75%
2009-10-04 Jabłonna Mega (M2) 43 km 25.0 01:43:12
84.8%
84.8%
84.8%
84.8%
2009-09-20 Radom Mega (M2) 53 km 25.9 02:02:55
85.6%
85.6%
85.6%
85.6%
2009-09-06 Józefów Mega (M2) 44 km 21.9 02:00:22
87.6%
87.6%
87.6%
87.6%
2009-08-09 Nidzica wycof.
2009-07-19 Szydłowiec Mega (M2) 48 km 20.9 02:17:43
75%
75%
75%
75%
2009-08-23 Mława Mega (M2) 55 km 24.5 02:14:53
83.8%
83.8%
83.9%
83.9%
2009-06-12 Ełk Mega (M2) 68 km 26.2 02:35:45
83%
83%
83%
83%
2009-05-31 Warszawa Mega (M2) 61 km 21.2 02:52:24
71.9%
71.9%
71.9%
71.9%
2009-04-19 Otwock Mega (M2) 48 km 23.1 02:04:34
79.5%
79.5%
79.5%
79.5%
2009-05-17 Piaseczno Mega (M2) 53 km 23.8 02:13:53
78.8%
78.8%
78.8%
78.8%
2009-04-05 Łódź Mega (M2) 60 km 20.9 02:52:06
70.8%
70.8%
70.8%
70.8%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M2) 56 km 24.0 02:20:08
82.5%
82.5%
82.5%
82.5%
2010-08-22 Mława Mega (M2) 55 km 21.9 02:30:27
78.4%
78.4%
78.4%
78.4%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M2) 65 km 18.2 03:34:39
62.2%
62.2%
62.3%
62.3%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M2) 43 km 22.2 01:56:22
79.6%
79.6%
79.6%
79.6%
2010-06-04 Ełk Mega (M2) 53 km 21.2 02:30:11
76.7%
76.7%
76.7%
76.7%
2010-07-04 Szydłowiec Mega (M2) 66 km 18.3 03:35:57
74.3%
74.3%
74.3%
74.3%
2010-05-16 Radom Mega (M2) 62 km 18.6 03:20:02
72.6%
72.6%
72.6%
72.6%
2010-05-09 Otwock Mega (M2) 44 km 22.3 01:58:31
79.2%
79.2%
79.2%
79.2%
2010-04-25 Zgierz Mega (M2) 44 km 20.1 02:11:25
71.6%
71.6%
71.9%
71.9%
2011-07-16 Kluczbork Mini 88 km 33.3 02:38:41
86.9%
86.9%
92.4%
92.4%
2011-04-03 Otwock Mega (M2) 48 km 20.1 02:23:01
77.2%
77.2%
77.6%
77.6%
2011-04-17 Chorzele Mega (M2) 60 km 21.1 02:50:57
76.2%
76.2%
78.5%
78.5%
2011-05-15 Legionowo Giga (M2) 78 km 21.5 03:37:31
69.5%
69.5%
69.5%
69.5%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M2) 60 km 23.0 02:36:43
76.5%
76.5%
76.5%
76.5%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Giga (M2) 77 km 22.3 03:26:45
74.8%
74.8%
74.8%
74.8%
2011-06-26 Szczytno Giga (M2) 86 km 24.2 03:33:08
77.1%
77.1%
77.1%
77.1%
2011-07-10 Szydłowiec Fit (FM2) 32 km 15.9 02:00:26
70%
70%
77.1%
77.1%
2011-08-13 Ełk Mega (M2) 55 km 24.6 02:13:53
78.1%
78.1%
78.2%
78.2%
2011-08-28 Skarżysko Giga (M2) 84 km 19.8 04:14:27
71.3%
71.3%
71.3%
71.3%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M2) 47 km 22.1 02:07:20
77.5%
77.5%
77.5%
77.5%
2011-09-24 Toruń Mega (M2) 55 km 24.7 02:13:49
83%
83%
83%
83%
2011-10-02 Łomianki Mega (M2) 52 km 25.6 02:01:46
83.2%
83.2%
83.2%
83.2%
2012-07-14 Wieliszew Giga 132 km 23.0 05:44:23
2012-08-12 Orzysz Fit (FM3) 37 km 25.5 01:26:58
85.2%
85.2%
86.1%
86.1%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Fit (FM3) 30 km 22.6 01:19:35
80.1%
80.1%
80.1%
80.1%
2012-09-09 Ciechanów Fit (FM3) 28 km 24.0 01:10:07
80.5%
80.5%
80.5%
80.5%
2012-07-07 Kozienice Fit (FM3) 30 km 22.7 01:19:23
78.1%
78.1%
79%
79%
2012-08-26 Skarżysko Fit (FM3) 33 km 25.0 01:19:05
79.8%
79.8%
81.5%
81.5%
2012-07-29 Supraśl Fit (FM3) 27 km 26.1 01:02:07
80.1%
80.1%
86.9%
86.9%
2012-08-11 Ełk Fit (FM3) 26 km 27.3 00:57:05
88.7%
88.7%
89.8%
89.8%
2012-05-27 Toruń Mega (M3) 55 km 21.3 02:34:47
70%
70%
71.1%
71.1%
2012-05-13 Legionowo Fit (FM3) 30 km 23.8 01:15:43
79.8%
79.8%
83.3%
83.3%
2013-10-06 Płock Fit (FM3) 32 km 22.0 01:27:07
78.8%
78.8%
81.2%
81.2%
2013-09-22 Nowy Dwór Fit (FM3) 38 km 22.5 01:41:28
78.7%
78.7%
78.7%
78.7%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Fit (FM3) 33 km 24.5 01:20:42
79.6%
79.6%
79.6%
79.6%
2013-07-28 Supraśl Fit (FM3) 27 km 26.6 01:00:56
81.6%
81.6%
81.6%
81.6%
2013-07-13 Puławy Fit (FM3) 28 km 27.5 01:01:09
81.8%
81.8%
85.6%
85.6%
2013-05-19 Piaseczno Fit (FM3) 25 km 26.3 00:57:00
84%
84%
86.3%
86.3%
2013-09-15 Rawa Maz. Fit (FM3) 30 km 25.8 01:09:43
84.9%
84.9%
84.9%
84.9%
2013-05-04 Bydgoszcz Fit (FM3) 34 km 23.2 01:27:46
77.5%
77.5%
77.5%
77.5%
2013-05-03 Toruń Fit (FM3) 28 km 23.9 01:10:25
75.5%
75.5%
76.6%
76.6%
2013-04-21 Legionowo Fit (FM3) 31 km 23.1 01:20:32
77.9%
77.9%
78%
78%
2014-05-18 Piaseczno wycof.
2014-09-07 Rawa Maz. Fit (FM3) 29 km 24.8 01:10:13
79%
79%
83.4%
83.4%
2014-09-21 Kazimierz Dolny Fit (FM3) 24 km 21.1 01:08:12
71.7%
71.7%
76.5%
76.5%
2014-08-17 Nidzica Fit (FM3) 30 km 23.3 01:17:08
77.8%
77.8%
79.5%
79.5%
2014-08-03 Brodnica Fit (FM3) 30 km 25.7 01:10:00
78.2%
78.2%
79.2%
79.2%
2014-08-15 Orzysz Fit (FM3) 32 km 22.3 01:25:58
71.2%
71.2%
71.2%
71.2%
2014-06-21 Ełk Fit (FM3) 31 km 21.7 01:25:32
70.9%
70.9%
70.9%
70.9%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Fit (FM3) 27 km 26.9 01:00:20
85%
85%
85.2%
85.2%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Fit (FM3) 29 km 21.1 01:22:39
72.5%
72.5%
76.2%
76.2%
2014-06-19 Gołdap Fit (FM3) 36 km 19.8 01:49:02
59.8%
59.8%
59.9%
59.9%
2014-05-04 Toruń Fit (FM3) 24 km 25.2 00:57:08
76.8%
76.8%
76.8%
76.8%
2014-04-13 Legionowo Fit (FM3) 24 km 22.6 01:03:35
75.1%
75.1%
75.7%
75.7%
2015-07-05 Gołdap wycof.
2015-07-04 Gołdap Fit (FM2) 28 km 28.1 00:59:51
83.7%
83.7%
91.4%
91.4%
2015-04-26 Józefów Fit (FM2) 23 km 18.4 01:14:49
67.6%
67.6%
67.6%
67.6%
Starty: 0 z 110 (4975 km, 9 dni i 18 godz. 33 min. 19 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - APS POLSKA
rama: APS POLSKA
widelec: Magura Durin Race 80mm
korba: shimano XT
prze. przód: shimano XT
prze. tył: Shimano XT
hamulec przód: Shimano LX
hamulec tył: Sximano XT
opona przód: Geax mezcal 1.9 zwijana
opona tył: Geax mezcal 1.9 zwijana
obręcz przód: Mavic XC 717 (32h-eyelet)
obręcz tył: Mavic XC 717 (32h-eyelet)
piasta przód: Shimano XTR
piasta tył: Shimano XTR
szprychy: DT Revolution
dętki:
manetki: ST-M770 Dual Control
klamki:
kierownica: RITCHEY Comp
mostek:
sztyca: RITCHEY
siodło: Selle Italia SLR
chwyty: boplight
łańcuch: Shimano HG93
kaseta: Shimano XT
pedały: Shimano spd XTR
waga roweru: 10.60 kg
Fajny pojazd. Pozdrawiam
Robert Sawa
2011-09-10

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy