Kross Staff Team

Bartosz Grędziński
Mława
Wizyty: 3969
CID: 8700
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

Pro MM2: 30/50 (586.16 pkt)
½Pro MM2: 47/198 (1000.00 pkt)
Sektor: 1 (494 pkt, 97.3%)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
Pro MM2: 30/50 (586.16 pkt)
½Pro MM2: 47/198 (1000.00 pkt)
Sektor: 1 (494 pkt, 97.3%)
Numer startowy: 2046

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM2: 159/330 (482.52 pkt)
Sektor: 1 (461 pkt, 90.1%)
Numer startowy: 743

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM2: 3/37 (4769.42 pkt)
Sektor: 1 (497 pkt, 98.9%)
Numer startowy: 1614

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM2: 18/57 (1184.31 pkt)
Mega MM2: 89/297 (1000.00 pkt)
Sektor: 1 (500 pkt, 99.5%)
Numer startowy: 1573

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM1: 1/71 (3984.90 pkt)
Fit FM1: 51/96 (367.65 pkt)
Sektor: 1 (500 pkt, 99.1%)
Numer startowy: 1801

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 3/181 (4393.45 pkt)
Sektor: 1 (486 pkt, 98.1%)
Numer startowy: 3099

Santini Northtec MTB Zimą 2014
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM2: 4/38 (394.27 pkt)
Sektor: 1 (492 pkt, 96.7%)
Numer startowy: 372

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 3/241 (3503.29 pkt)
Sektor: 1 (490 pkt, 99%)
Numer startowy: 4080

Santini Northtec MTB Zimą 2013
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM2: 1/43 (400.00 pkt)
Sektor: 1 (500 pkt, 98.6%)
Numer startowy: 188

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 23/537 (3485.97 pkt)
Mega M2: 4/327 (3485.97 pkt)
Sektor: 1 (482 pkt, 97.7%)
Numer startowy: 188

Northtec MTB Zimą 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 31/51 (200.00 pkt)
Mega M2: 26/104 (565.62 pkt)
Fit FM2: 1/39 (400.00 pkt)
Sektor: 1 (500 pkt, 98.7%)
Numer startowy: 273

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 65/625 (2446.91 pkt)
Mega M2: 62/452 (1774.26 pkt)
Fit FM2: 89/224 (200.00 pkt)
Sektor: 1 (463 pkt, 95.8%)

Northtec MTB Zimą 2011
Klasyfikacja Generalna:
Mega M2: 67/95 (323.86 pkt)
Sektor: 3 (405 pkt, 53.9%)
Numer startowy: 514

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M1: 98/602 (899.39 pkt)
Mega M1: 29/92 (911.79 pkt)
Sektor: 4 (390 pkt, 61.2%)
Numer startowy: 1298

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2010-06-20 Lublin Mega (M1) 59 km 17.5 03:22:44
72.7%
72.7%
77.1%
77.1%
2010-05-02 Nidzica Mega (M1) 63 km 22.7 02:46:12
78%
78%
79.9%
79.9%
2010-04-25 Zgierz Mega (M1) 44 km 19.9 02:12:34
71%
71%
71%
71%
2011-03-20 Mrozy Mega (M2) 39 km 20.7 01:53:02
81%
81%
81%
81%
2007-09-09 Józefów Mega 54 km 22.9 02:21:27
81.3%
81.3%
84.6%
84.6%
2011-04-03 Otwock Mega (M2) 48 km 21.1 02:16:35
80.9%
80.9%
81.2%
81.2%
2011-04-17 Chorzele Mega (M2) 60 km 22.8 02:37:51
82.5%
82.5%
85%
85%
2011-05-03 Sierpc Mega (M2) 55 km 26.4 02:05:01
92.1%
92.1%
92.1%
92.1%
2011-05-15 Legionowo Mega (M2) 48 km 27.8 01:43:29
93.4%
93.4%
93.4%
93.4%
2011-05-29 Olsztyn Fit (FM2) 26 km 26.5 00:58:49
98.1%
98.1%
100%
100%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Giga (M2) 70 km 22.7 03:05:14
78.8%
78.8%
78.8%
78.8%
2011-09-24 Toruń Mega (M2) 55 km 27.3 02:00:56
91.8%
91.8%
91.8%
91.8%
2011-06-18 Mława LONG 52 km 26.5 01:57:31
86.6%
86.6%
95.7%
95.7%
2012-03-18 Józefów Mega (M2) 38 km 24.3 01:33:51
90.7%
90.7%
91.4%
91.4%
2012-03-04 Mrozy Fit (FM2) 20 km 27.0 00:44:31
100%
100%
100%
100%
2012-02-19 Karczew Fit (FM2) 17 km 28.1 00:36:17
100%
100%
100%
100%
2012-05-26 Mława XC 16 km 23.5 00:40:50
100%
100%
100%
100%
2012-08-19 Mława Mega 58 km 27.7 02:05:40
92.5%
92.5%
92.5%
92.5%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M2) 54 km 28.6 01:53:14
94%
94%
94%
94%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M2) 56 km 27.3 02:03:14
96.2%
96.2%
96.2%
96.2%
2012-08-12 Orzysz Mega (M2) 60 km 30.8 01:56:53
96.3%
96.3%
96.3%
96.3%
2012-06-17 Lublin Mega (M2) 54 km 28.6 01:53:19
94.7%
94.7%
94.7%
94.7%
2012-04-01 Otwock Mega (M2) 44 km 25.5 01:43:39
94.9%
94.9%
94.9%
94.9%
2012-07-07 Kozienice Mega (M2) 69 km 29.6 02:19:40
99.3%
99.3%
99.3%
99.3%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M2) 51 km 26.7 01:54:26
94.3%
94.3%
94.3%
94.3%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M2) 64 km 28.2 02:15:56
99.6%
99.6%
99.7%
99.7%
2012-05-13 Legionowo Mega (M2) 56 km 29.8 01:52:43
100%
100%
100%
100%
2012-04-22 Chorzele Mega (M2) 55 km 27.2 02:01:17
94.3%
94.3%
96.2%
96.2%
2013-09-08 Obiszów Mega 70 km 23.7 02:57:04
94.8%
94.8%
94.8%
94.8%
2013-10-06 Płock Mega (M2) 54 km 30.6 01:45:43
95.4%
95.4%
95.4%
95.4%
2013-03-23 Mrozy Fit (FM2) 20 km 23.5 00:50:58
100%
100%
100%
100%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M2) 69 km 26.9 02:33:43
96.4%
96.4%
96.8%
96.8%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Mega (M2) 61 km 29.4 02:04:28
96.1%
96.1%
96.1%
96.1%
2013-08-18 Ełk Mega (M2) 61 km 30.1 02:01:38
99.5%
99.5%
99.5%
99.5%
2013-08-17 Orzysz Mega (M2) 56 km 31.1 01:48:04
94.9%
94.9%
94.9%
94.9%
2013-08-15 Gołdap Mega (M2) 58 km 29.1 01:59:29
95.2%
95.2%
95.2%
95.2%
2013-07-28 Supraśl Mega (M2) 55 km 27.4 02:00:14
89.6%
89.6%
89.6%
89.6%
2013-07-14 Nałęczów Mega (M2) 62 km 26.8 02:18:55
94%
94%
94%
94%
2013-07-13 Puławy Mega (M2) 55 km 29.5 01:51:46
93.5%
93.5%
93.5%
93.5%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M2) 66 km 31.4 02:06:07
98.2%
98.2%
98.2%
98.2%
2013-06-16 Kozienice Mega (M2) 70 km 30.3 02:18:31
92.6%
92.6%
92.6%
92.6%
2013-06-08 Otwock Mega (M2) 45 km 26.0 01:43:52
99.5%
99.5%
99.5%
99.5%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M2) 57 km 29.0 01:57:56
94.4%
94.4%
94.4%
94.4%
2013-03-10 Karczew Fit (FM2) 19 km 26.3 00:43:25
100%
100%
100%
100%
2013-05-03 Toruń Mega (M2) 54 km 29.1 01:51:30
98.5%
98.5%
98.5%
98.5%
2013-04-21 Legionowo Mega (M2) 55 km 28.8 01:54:44
96.5%
96.5%
96.5%
96.5%
2013-02-24 Jabłonna Fit (FM2) 18 km 16.9 01:03:44
90.4%
90.4%
95.1%
95.1%
2014-03-09 Pomiechówek Fit (FM2) 19 km 29.9 00:38:04
98.4%
98.4%
99.9%
99.9%
2014-02-16 Jabłonna Fit (FM2) 21 km 21.9 00:57:37
92.8%
92.8%
97.2%
97.2%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M2) 56 km 26.9 02:04:46
93.4%
93.4%
94.8%
94.8%
2014-09-07 Rawa Maz. wycof.
2014-08-31 Olsztyn Mega (M2) 58 km 27.9 02:04:31
97.1%
97.1%
97.1%
97.1%
2014-08-17 Nidzica wycof.
2014-08-15 Orzysz Mega (M2) 56 km 29.8 01:52:34
96.9%
96.9%
96.9%
96.9%
2014-05-25 Supraśl Mega (M2) 54 km 27.0 02:00:06
94.2%
94.2%
94.2%
94.2%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M2) 68 km 28.0 02:25:55
96.4%
96.4%
100%
100%
2014-06-21 Ełk Mega (M2) 62 km 29.5 02:06:01
95.8%
95.8%
95.8%
95.8%
2014-06-08 Nałęczów Mega (M2) 59 km 30.3 01:56:42
94.5%
94.5%
94.5%
94.5%
2014-06-07 Puławy Mega (M2) 47 km 26.9 01:45:00
92%
92%
92%
92%
2014-04-27 Chorzele Mega (M2) 56 km 28.1 01:59:31
99.5%
99.5%
99.5%
99.5%
2014-05-04 Toruń Mega (M2) 51 km 31.2 01:38:01
100%
100%
100%
100%
2014-04-13 Legionowo Mega (M2) 46 km 27.6 01:39:50
100%
100%
100%
100%
2015-07-12 Lubawa Mega 55 km 29.9 01:50:29
99%
99%
99.2%
99.2%
2015-06-14 Mława Long 56 km 28.1 01:59:35
100%
100%
100%
100%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM1) 50 km 27.6 01:48:39
100%
100%
100%
100%
2015-09-06 Olsztyn Mega (MM1) 54 km 29.5 01:49:52
100%
100%
100%
100%
2015-08-30 Ciechanów Mega (MM1) 52 km 29.0 01:47:26
99.6%
99.6%
100%
100%
2015-08-15 Supraśl Mega (MM1) 58 km 27.2 02:08:10
98.7%
98.7%
100%
100%
2015-05-24 Mrozy Mega (MM1) 48 km 30.0 01:35:59
100%
100%
100%
100%
2015-06-21 Rogów Mega (MM1) 56 km 27.4 02:02:31
93.4%
93.4%
96.1%
96.1%
2015-04-26 Józefów Mega (MM1) 41 km 25.8 01:35:28
96.8%
96.8%
97%
97%
2015-08-02 Brodnica Fit (FM1) 35 km 27.6 01:16:03
86.9%
86.9%
91.9%
91.9%
2015-06-07 Puławy Mega (MM1) 51 km 25.5 01:59:47
94.5%
94.5%
96.9%
96.9%
2015-05-16 Toruń Mega (MM1) 54 km 32.1 01:40:56
99.5%
99.5%
100%
100%
2015-05-03 Piaseczno Mega (MM1) 48 km 31.0 01:32:53
100%
100%
100%
100%
2015-04-12 Legionowo Mega (MM1) 46 km 27.3 01:41:08
94.9%
94.9%
96.3%
96.3%
2015-10-24 Golub Dobrzyń Giga 69 km 26.0 02:39:20
99.8%
99.8%
100%
100%
2015-10-11 Susz Mega 49 km 28.0 01:45:00
100%
100%
100%
100%
2016-08-28 Brodnica Giga (GM2) 84 km 26.6 03:09:21
97.4%
97.4%
97.4%
97.4%
2016-10-08 Piaseczno Mega (MM2) 49 km 29.9 01:38:20
100%
100%
100%
100%
2016-09-11 Toruń Mega (MM2) 54 km 32.8 01:38:45
100%
100%
100%
100%
2016-06-12 Ciechanów Giga (GM2) 83 km 27.7 02:59:45
100%
100%
100%
100%
2017-10-01 Mława Giga (GM2) 73 km 26.3 02:46:50
97.2%
97.2%
97.2%
97.2%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Giga (GM2) 78 km 27.5 02:50:07
98.7%
98.7%
98.7%
98.7%
2017-08-27 Brodnica Giga (GM2) 81 km 24.8 03:15:36
100%
100%
100%
100%
2017-05-07 Ciechanów Giga (GM2) 72 km 25.2 02:51:26
99.3%
99.3%
99.4%
99.4%
2017-07-30 Olsztyn Giga (GM2) 82 km 26.3 03:06:47
96%
96%
99.6%
99.6%
2017-05-20 Piaseczno Giga (GM2) 85 km 27.2 03:07:43
100%
100%
100%
100%
2017-04-09 Legionowo Giga (GM2) 70 km 25.6 02:43:46
100%
100%
100%
100%
2017-04-02 Józefów Giga (GM2) 84 km 24.9 03:22:39
100%
100%
100%
100%
2018-10-28 Mława (Epilog) ½Pro (MM2) 32 km 27.7 01:09:21
100%
100%
100%
100%
2018-07-29 Olsztyn ½Pro (MM2) 46 km 27.1 01:42:01
96.5%
96.5%
96.5%
96.5%
2019-04-14 Mława Pro (GM2) 58 km 28.3 02:02:48
97.7%
97.7%
97.7%
97.7%
2019-06-16 Ciechanów ½Pro (MM2) 42 km 26.1 01:36:23
100%
100%
100%
100%
2019-07-28 Olsztyn ½Pro (MM2) 45 km 26.2 01:42:53
98.7%
98.7%
100%
100%
Starty: 0 z 95 (4983 km, 7 dni i 16 godz. 55 min. 11 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - KROSS LEVEL B+
rama:
widelec: RS SID
korba: XTR
prze. przód: XTR
prze. tył: XTR
hamulec przód: XTR
hamulec tył: XTR
opona przód:
opona tył:
obręcz przód: DT SWISS
obręcz tył: DT SWISS
piasta przód: DT
piasta tył: DT
szprychy: DT
dętki:
manetki: XTR
klamki: XTR
kierownica:
mostek:
sztyca:
siodło:
chwyty:
łańcuch: XTR
kaseta: XTR
pedały: XTR
waga roweru: 8.90 kg
Bartku w Piasecznie to nie byłeś Ty. Co sie stało? Ja po Grand Fondo w Krakowie tez falowalem ale jakoś udało sie.
Tomasz Majewski
2013-05-20

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy