07.04
niedziela
Legionowo
I
14.04
niedziela
Mława
II
28.04
niedziela
Janów Lubelski
III
05.05
niedziela
Rawa Mazowiecka
IV
19.05
niedziela
Puławy
V
02.06
niedziela
Andrespol
VI
16.06
niedziela
Ciechanów
VII
30.06
niedziela
Brodnica
VIII
28.07
niedziela
Olsztyn
IX
15.08
czwartek
Ełk
X
08.09
niedziela
Zarzeczewo
XI
22.09
niedziela
Józefów
XII
06.10
niedziela
Piaseczno
XIII
VELMAR - MERIDA-CST-BLACHY PRUSZYŃSKI-TEAM

Dariusz Lasota
Płock
Info: rowery: - Simplon Mythos - Merida XC Mission Elite - Focus Izalco Extreme
Wizyty: 3878
CID: 45
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM5: 5/25 (4371.08 pkt)
Sektor: 3 (413 pkt, 77.7%)
Numer startowy: 1371

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM5: 2/20 (5216.84 pkt)
Mega MM5: 57/96 (816.15 pkt)
Sektor: 2 (425 pkt, 83.7%)
Numer startowy: 2163

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Główna GM5: 12/26 (1445.09 pkt)
Mega MM5: 40/94 (1000.27 pkt)
Sektor: 4 (392 pkt, 69.3%)
Numer startowy: 974

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 4/344 (4905.45 pkt)
Mega M5: 81/160 (694.56 pkt)
Sektor: 2 (422 pkt, 83.2%)
Numer startowy: 2492

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 7/496 (4417.64 pkt)
Mega M4: 244/348 (335.41 pkt)
Sektor: 2 (424 pkt, 83.6%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 5/350 (4386.99 pkt)
Mega M4: 185/338 (696.00 pkt)
Sektor: 2 (437 pkt, 86%)
Numer startowy: 1161

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 43/2883 (3580 pkt)
Główna M4: 7/413 (3949 pkt)
Mega Open: 1747/2625 (314 pkt)
Mega M4: 255/372 (342 pkt)
Sektor: 2 (422 pkt, 82.8%)
Numer startowy: 261

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 55/2425 (3480 pkt)
Główna M4: 7/348 (3884 pkt)
Mega Open: 1570/2207 (285 pkt)
Mega M4: 243/316 (292 pkt)
Sektor: II (405 pkt, 77.6%)
Numer startowy: 261
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2006-10-08 Leszno Giga (M4) 92 km 20.0 04:35:52
75.2%
75.2%
84.6%
84.6%
2006-09-23 Jabłonna Giga (M4) 76 km 23.0 03:17:59
82%
82%
91.9%
91.9%
2006-09-02 Józefów Giga (M4) 76 km 22.7 03:20:55
78%
78%
91.6%
91.6%
2006-08-20 Przasnysz Giga (M4) 115 km 20.5 05:37:20
77.8%
77.8%
91.8%
91.8%
2006-05-03 Warszawa Giga (M4) 64 km 18.8 03:24:08
79.4%
79.4%
91.1%
91.1%
2006-04-23 Otwock Giga (M4) 75 km 16.4 04:34:03
76.8%
76.8%
92.8%
92.8%
2006-04-09 Otwock Giga (M4) 68 km 19.8 03:26:10
72.9%
72.9%
81.2%
81.2%
2007-09-30 Jabłonna Giga (M4) 80 km 29.4 02:43:26
85.6%
85.6%
95.4%
95.4%
2007-09-09 Józefów Giga (M4) 88 km 19.9 04:24:41
78.6%
78.6%
91.8%
91.8%
2007-08-19 Mława Giga (M4) 80 km 22.9 03:29:46
86.2%
86.2%
91.5%
91.5%
2007-07-29 Nidzica Giga (M4) 100 km 23.8 04:12:30
81.8%
81.8%
92%
92%
2007-06-30 Supraśl Giga (M4) 100 km 20.3 04:55:21
80.5%
80.5%
91.7%
91.7%
2007-06-17 Żyrardów Giga (M4) 95 km 25.9 03:40:06
85.7%
85.7%
95.2%
95.2%
2007-05-26 Piaseczno Giga (M4) 93 km 20.8 04:27:41
80.9%
80.9%
88.7%
88.7%
2007-05-03 Warszawa Giga (M4) 96 km 21.5 04:27:30
81.3%
81.3%
92.1%
92.1%
2007-04-22 Łódź Giga (M4) 108 km 23.4 04:36:36
80.4%
80.4%
92.3%
92.3%
2007-04-01 Otwock Giga (M4) 75 km 22.6 03:19:22
80.5%
80.5%
87.6%
87.6%
2005-04-17 Łomianki Mega (M4) 45 km 24.3 01:51:00
75.6%
75.6%
87.1%
87.1%
2008-09-21 Piaseczno Giga (M4) 87 km 22.0 03:57:17
80.9%
80.9%
90.4%
90.4%
2008-09-07 Józefów Giga (M4) 68 km 21.8 03:07:01
77.4%
77.4%
91.2%
91.2%
2008-08-16 Ełk Giga (M4) 93 km 25.0 03:42:54
79.8%
79.8%
93.4%
93.4%
2008-07-20 Mława Giga (M4) 95 km 23.6 04:01:56
84.4%
84.4%
92%
92%
2008-08-03 Nidzica Giga (M4) 86 km 21.9 03:55:39
79.6%
79.6%
93.4%
93.4%
2008-06-08 Żyrardów Giga (M4) 94 km 24.0 03:54:40
76.1%
76.1%
84.8%
84.8%
2008-06-22 Lublin Giga (M4) 94 km 28.0 03:21:09
85.4%
85.4%
91.7%
91.7%
2008-05-24 Supraśl Mega (M4) 58 km 18.1 03:12:34
71.3%
71.3%
73%
73%
2005-05-22 Piaseczno Giga (M4) 93 km 26.3 03:32:14
81.2%
81.2%
86.4%
86.4%
2005-06-19 Żyrardów Giga (M4) 93 km 24.2 03:50:45
79.8%
79.8%
89.6%
89.6%
2005-09-04 Otwock Giga (M4) 78 km 18.9 04:07:28
74.8%
74.8%
88.3%
88.3%
2008-05-11 Warszawa Giga (M4) 86 km 22.5 03:49:07
80%
80%
85.2%
85.2%
2008-04-27 Łódź Giga (M4) 75 km 26.4 02:50:16
83.2%
83.2%
91.7%
91.7%
2008-04-13 Otwock Giga (M4) 79 km 20.7 03:48:59
77.1%
77.1%
89.3%
89.3%
2008-10-05 Jabłonna Giga (M4) 77 km 26.0 02:57:31
86.4%
86.4%
94.1%
94.1%
2009-09-06 Józefów Giga (M4) 76 km 19.4 03:54:36
78.5%
78.5%
86.2%
86.2%
2009-08-09 Nidzica Giga (M4) 86 km 25.1 03:25:52
86.2%
86.2%
92.7%
92.7%
2009-08-23 Mława Giga (M4) 96 km 24.8 03:52:02
86.7%
86.7%
99.5%
99.5%
2009-06-28 Lublin Mega (M4) 68 km 23.6 02:53:05
78.4%
78.4%
85.5%
85.5%
2009-07-19 Szydłowiec Giga (M4) 64 km 20.6 03:06:00
83.5%
83.5%
96.9%
96.9%
2009-04-19 Otwock Giga (M4) 78 km 23.1 03:22:32
87.6%
87.6%
94%
94%
2009-06-12 Ełk Giga (M4) 96 km 25.3 03:47:26
83.6%
83.6%
88.3%
88.3%
2009-09-20 Radom Giga (M4) 85 km 27.0 03:08:52
89.1%
89.1%
97.5%
97.5%
2009-04-05 Łódź Giga (M4) 80 km 23.6 03:23:13
79.9%
79.9%
89.2%
89.2%
2010-09-26 Nowy Dwór Giga (M4) 66 km 23.7 02:47:07
86.9%
86.9%
91.6%
91.6%
2010-09-12 Kraków Giga (M4) 95 km 17.4 05:27:23
70.5%
70.5%
84.9%
84.9%
2010-09-05 Pułtusk Giga (M4) 92 km 24.5 03:45:16
87.8%
87.8%
94.4%
94.4%
2010-08-22 Mława Giga (M4) 100 km 22.8 04:22:50
81.8%
81.8%
94.5%
94.5%
2010-07-04 Szydłowiec Giga (M4) 101 km 17.9 05:38:12
72.1%
72.1%
85.3%
85.3%
2010-06-20 Lublin Giga (M4) 76 km 15.4 04:55:35
69.7%
69.7%
85.1%
85.1%
2010-06-04 Ełk Mega (M4) 53 km 22.5 02:21:31
81.4%
81.4%
86.6%
86.6%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M4) 63 km 21.9 02:52:49
80.2%
80.2%
87.4%
87.4%
2010-05-16 Radom Giga (M4) 96 km 17.8 05:23:59
78.5%
78.5%
90.2%
90.2%
2010-08-08 Supraśl Giga (M4) 91 km 23.8 03:49:52
83.2%
83.2%
85.5%
85.5%
2010-05-09 Otwock Giga (M4) 76 km 22.0 03:27:40
81.9%
81.9%
89.7%
89.7%
2010-05-02 Nidzica Giga (M4) 101 km 24.2 04:10:38
85.1%
85.1%
94.3%
94.3%
2010-04-25 Zgierz Giga (M4) 81 km 22.4 03:37:15
81%
81%
91.1%
91.1%
2011-04-09 Sochaczew Max 55 km 26.5 02:04:39
84%
84%
96.6%
96.6%
2011-05-21 Mława XC 16 km 25.4 00:37:45
100%
100%
2011-06-19 Węgrów Max 47 km 26.2 01:47:33
86.9%
86.9%
92.1%
92.1%
2011-07-03 Góra Kalwaria Max 47 km 23.4 02:00:18
85.8%
85.8%
97%
97%
2011-07-24 Kozienice Max 65 km 26.0 02:30:16
87.7%
87.7%
91.6%
91.6%
2011-08-07 Gostynin Max 46 km 25.4 01:48:45
80.6%
80.6%
90.8%
90.8%
2011-09-04 Tłuszcz Max 53 km 24.4 02:10:05
82.5%
82.5%
89.7%
89.7%
2011-10-01 Płock Max 50 km 25.6 01:57:11
86.9%
86.9%
95.1%
95.1%
2011-10-09 Legionowo Max 44 km 21.4 02:03:22
84.6%
84.6%
86.2%
86.2%
2011-04-03 Otwock Giga (M4) 71 km 21.2 03:20:53
80.9%
80.9%
90.8%
90.8%
2011-04-17 Chorzele Giga (M4) 90 km 22.7 03:57:58
85.3%
85.3%
89.7%
89.7%
2011-05-03 Sierpc Giga (M4) 91 km 24.6 03:41:35
87.8%
87.8%
93.1%
93.1%
2011-05-15 Legionowo Giga (M4) 78 km 27.3 02:51:37
88.1%
88.1%
92.3%
92.3%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M4) 60 km 24.1 02:29:27
80.2%
80.2%
83.9%
83.9%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Giga (M4) 77 km 25.2 03:03:23
84.3%
84.3%
90.3%
90.3%
2011-06-26 Szczytno Giga (M4) 86 km 26.3 03:16:05
83.8%
83.8%
92.4%
92.4%
2011-07-10 Szydłowiec wycof.
2011-07-31 Supraśl Giga (M4) 95 km 20.9 04:33:18
73.6%
73.6%
84%
84%
2011-08-28 Skarżysko Giga (M4) 84 km 22.6 03:43:07
81.4%
81.4%
94.5%
94.5%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Giga (M4) 70 km 25.2 02:46:55
87.4%
87.4%
93.1%
93.1%
2011-09-24 Toruń Giga (M4) 82 km 24.2 03:23:23
82.2%
82.2%
89.7%
89.7%
2012-03-24 Legionowo Max 48 km 22.6 02:07:27
84.7%
84.7%
95.4%
95.4%
2009-04-26 Chodzież Grand Fondo (M4) 92 km 23.7 03:52:52
77%
77%
85.6%
85.6%
2009-05-02 Białowieża Grand Fondo (M4) 113 km 30.3 03:43:49
90.8%
90.8%
93.3%
93.3%
2009-05-17 Bielawa Grand Fondo (M4) 83 km 17.8 04:40:11
69.6%
69.6%
81.8%
81.8%
2009-05-31 Nałęczów Grand Fondo (M4) 97 km 23.0 04:12:52
76.3%
76.3%
87.9%
87.9%
2009-06-07 Gdańsk Grand Fondo (M4) 94 km 25.6 03:39:53
75.5%
75.5%
85.1%
85.1%
2009-09-13 Olsztyn Grand Fondo (M4) 108 km 30.4 03:33:17
82%
82%
90.5%
90.5%
2009-10-04 Kwidzyń Grand Fondo (M4) 95 km 27.0 03:31:15
81.1%
81.1%
87.4%
87.4%
2012-06-17 Lublin Giga (M5) 88 km 21.8 04:02:25
76.3%
76.3%
77%
77%
2012-09-09 Ciechanów Giga (M5) 74 km 25.9 02:51:27
85.7%
85.7%
96.3%
96.3%
2012-08-12 Orzysz Giga (M5) 82 km 24.2 03:23:05
78.4%
78.4%
79.2%
79.2%
2012-07-07 Kozienice Giga (M5) 104 km 24.4 04:15:21
80.2%
80.2%
84.1%
84.1%
2012-08-11 Ełk Giga (M5) 88 km 26.0 03:23:00
80.8%
80.8%
83.5%
83.5%
2012-10-07 Nowy Dwór Giga (M5) 90 km 22.9 03:56:06
82.9%
82.9%
96.4%
96.4%
2012-08-26 Skarżysko Giga (M5) 89 km 21.2 04:12:06
82.4%
82.4%
100%
100%
2012-04-01 Otwock Giga (M5) 70 km 22.6 03:05:45
82.6%
82.6%
100%
100%
2012-04-22 Chorzele Giga (M5) 82 km 22.4 03:39:50
81.2%
81.2%
88.4%
88.4%
2012-07-29 Supraśl Mega (M5) 51 km 20.9 02:26:25
77.2%
77.2%
84.5%
84.5%
2012-05-27 Toruń Mega (M5) 55 km 24.2 02:16:36
79.3%
79.3%
89.2%
89.2%
2012-04-15 Piaseczno Giga (M5) 88 km 23.0 03:49:15
81.2%
81.2%
89.8%
89.8%
2013-08-17 Orzysz Mega (M5) 56 km 25.9 02:09:32
79.2%
79.2%
81.7%
81.7%
2013-06-08 Otwock Mega (M5) 45 km 19.1 02:21:14
73.2%
73.2%
79.8%
79.8%
2013-08-15 Gołdap Giga (M5) 95 km 24.2 03:55:58
77.5%
77.5%
79.6%
79.6%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Giga (M5) 95 km 20.0 04:45:22
69%
69%
84.8%
84.8%
2013-05-03 Toruń Giga (M5) 82 km 21.8 03:45:12
74.1%
74.1%
76.5%
76.5%
2013-04-21 Legionowo Mega (M5) 55 km 23.4 02:20:44
78.6%
78.6%
88.6%
88.6%
2014-06-21 Ełk Giga (M5) 92 km 22.7 04:03:38
79.4%
79.4%
92.1%
92.1%
2014-09-07 Rawa Maz. Giga (M5) 62 km 26.6 02:19:43
82.4%
82.4%
95.6%
95.6%
2014-08-31 Olsztyn Giga (M5) 88 km 27.2 03:14:05
84.7%
84.7%
97.2%
97.2%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Giga (M5) 80 km 21.6 03:41:53
85%
85%
93.4%
93.4%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M5) 68 km 20.7 03:17:22
71.3%
71.3%
83.2%
83.2%
2014-08-03 Brodnica Giga (M5) 85 km 24.4 03:29:18
83.3%
83.3%
98.2%
98.2%
2014-06-07 Puławy Giga (M5) 71 km 23.3 03:03:06
79.3%
79.3%
96.3%
96.3%
2014-06-08 Nałęczów Giga (M5) 82 km 25.5 03:12:42
81%
81%
100%
100%
2014-05-25 Supraśl Mega (M5) 54 km 20.6 02:37:21
71.9%
71.9%
80.1%
80.1%
2014-05-04 Toruń Giga (M5) 78 km 26.1 02:59:03
87.7%
87.7%
96.9%
96.9%
2014-05-18 Piaseczno Giga (M5) 86 km 22.5 03:49:26
79.1%
79.1%
99.6%
99.6%
2014-04-27 Chorzele Giga (M5) 86 km 22.3 03:51:34
79.8%
79.8%
92.4%
92.4%
2014-04-13 Legionowo Giga (M5) 69 km 23.2 02:58:25
84.1%
84.1%
88.2%
88.2%
2015-09-06 Olsztyn Giga (GM5) 84 km 22.6 03:42:55
78%
78%
91.4%
91.4%
2015-04-12 Legionowo Giga (GM5) 70 km 22.3 03:08:25
78.7%
78.7%
84.7%
84.7%
2015-09-20 Rawa Maz. Giga (GM5) 72 km 25.1 02:52:10
85%
85%
93.4%
93.4%
2015-10-04 Nowy Dwór Giga (GM5) 80 km 23.0 03:29:02
80%
80%
90.3%
90.3%
2015-05-24 Mrozy Giga (GM5) 90 km 24.6 03:39:39
84.6%
84.6%
90.1%
90.1%
2015-08-30 Ciechanów Giga (GM5) 83 km 22.2 03:44:08
80.1%
80.1%
91.5%
91.5%
2015-08-02 Brodnica Giga (GM5) 81 km 23.9 03:23:38
78.8%
78.8%
85.1%
85.1%
2015-04-26 Józefów Giga (GM5) 70 km 23.6 02:58:11
81%
81%
90.1%
90.1%
2015-05-03 Piaseczno Giga (GM5) 81 km 25.3 03:12:25
81.6%
81.6%
89.2%
89.2%
2015-05-16 Toruń Giga (GM5) 82 km 25.2 03:14:53
81.1%
81.1%
88.1%
88.1%
2015-06-07 Puławy Giga (GM5) 92 km 22.9 04:01:21
75%
75%
89.5%
89.5%
2015-06-21 Rogów Giga (GM5) 76 km 22.7 03:20:41
82.2%
82.2%
92.1%
92.1%
Starty: 0 z 127 (9990 km, 18 dni i 3 godz. 41 min. 19 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - Simplon Mythos - składak
rama: Simplon Mythos
widelec: Manitou R7 Absolute 80
korba: Shimano Deore XT HTII
prze. przód: Shimano Deore XT
prze. tył: Shimano Deore XT Shadow
hamulec przód: Avid SD 7.0
hamulec tył: Avid SD 7.0
opona przód: Geax Barro Race
opona tył: Geax Barro Race
obręcz przód: DT-Swiss
obręcz tył: Mavic XC-717
piasta przód: DT-Swiss 240
piasta tył: DT-Swiss 240
szprychy: DT-Swiss
dętki: Geax
manetki: Sram Attack (gripshift`s)
klamki: Avid SD 7.0
kierownica: KBIX Pro Race
mostek: KBIX Pro Race
sztyca: Ritchey WCS
siodło: Selle Italia SLR XP
chwyty: Author
łańcuch: Shimano Deore XT
kaseta: Shimano Deore XT
pedały: Shimano PD-540
waga roweru: 10.00 kg
Jakoś tak wyszło, ale czuję że nie będzie lekko. Zapraszam do Giga
Dariusz Lasota
2012-04-03
Gratulacje Darku.Piękne rozpoczęcie sezonu i debiutu w M5.Dobrze,że "uciekłem" z Giga.
Marek Walczak
2012-04-03

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy