Oracle MTB Racing Team

Jacek Mikitiuk
Warszawa
Wizyty: 1115
CID: 528
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 87/96 (360.28 pkt)
Fit FM5: 95/126 (290.80 pkt)
Sektor: 7 (341 pkt, 30%)
Numer startowy: 2038

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 57/94 (573.77 pkt)
Fit FM5: 70/142 (270.12 pkt)
Sektor: 7 (342 pkt, 36%)
Numer startowy: 196

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 80/344 (1648.02 pkt)
Mega M5: 41/160 (1473.33 pkt)
Fit FM5: 84/138 (174.70 pkt)
Sektor: 6 (357 pkt, 41.7%)
Numer startowy: 1960

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 51/295 (2321.49 pkt)
Mega M5: 30/154 (2166.98 pkt)
Fit FM5: 71/105 (154.50 pkt)
Sektor: 5 (369 pkt, 49.7%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 50/350 (2484.16 pkt)
Mega M4: 32/338 (2484.16 pkt)
Sektor: 5 (372 pkt, 49.4%)
Numer startowy: 1196

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 691/2883 (1622 pkt)
Główna M4: 127/413 (1713 pkt)
Mega Open: 494/2625 (1622 pkt)
Mega M4: 96/372 (1713 pkt)
Sektor: 7 (346 pkt, 28.1%)
Numer startowy: 196

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 494/2425 (1923 pkt)
Główna M4: 85/348 (2029 pkt)
Mega Open: 300/2207 (1923 pkt)
Mega M4: 48/316 (2029 pkt)
Sektor: VI (326 pkt, 18.6%)
Numer startowy: 196
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2009-08-01 Urle Inne 25 km 25.2 00:59:37
87.6%
87.6%
2006-05-27 Piaseczno Mega (M4) 48 km 15.2 03:09:00
54%
54%
57.2%
57.2%
2007-09-09 Józefów Mega (M4) 53 km 14.8 03:35:24
53.4%
53.4%
60.2%
60.2%
2007-08-19 Mława Mega (M4) 43 km 8.8 04:51:49
30.9%
30.9%
33%
33%
2007-07-29 Nidzica Mega (M4) 53 km 20.2 02:37:21
68.1%
68.1%
75.7%
75.7%
2007-06-30 Supraśl Mega (M4) 60 km 17.4 03:27:20
66.1%
66.1%
71.5%
71.5%
2007-06-17 Żyrardów Mega (M4) 47 km 18.4 02:33:21
60.9%
60.9%
66.3%
66.3%
2007-05-26 Piaseczno Mega (M4) 48 km 16.9 02:50:00
62.1%
62.1%
69.6%
69.6%
2007-05-03 Warszawa Mega (M4) 57 km 16.3 03:29:44
57.5%
57.5%
62.8%
62.8%
2008-10-05 Jabłonna Mega (M4) 54 km 21.8 02:28:55
68.4%
68.4%
74.4%
74.4%
2008-05-24 Supraśl Mega (M4) 58 km 15.5 03:43:57
61.3%
61.3%
62.8%
62.8%
2008-09-21 Piaseczno Mega (M4) 50 km 17.0 02:56:14
55.6%
55.6%
60%
60%
2008-09-07 Józefów Mega (M4) 38 km 16.5 02:18:07
60.7%
60.7%
67.3%
67.3%
2008-07-20 Mława Mega (M4) 53 km 20.2 02:37:19
71.7%
71.7%
75.9%
75.9%
2008-08-16 Ełk Mega (M4) 65 km 19.6 03:19:04
65.7%
65.7%
69.5%
69.5%
2008-08-03 Nidzica Mega (M4) 51 km 19.3 02:38:54
69.1%
69.1%
74.1%
74.1%
2008-06-08 Żyrardów Mega (M4) 47 km 21.9 02:09:02
68.9%
68.9%
72.8%
72.8%
2008-06-22 Lublin Mega (M4) 54 km 21.4 02:31:19
67%
67%
67.2%
67.2%
2008-05-11 Warszawa Mega (M4) 64 km 20.8 03:05:03
67.6%
67.6%
69.3%
69.3%
2008-04-27 Łódź Mega (M4) 54 km 19.6 02:45:00
68.3%
68.3%
71.2%
71.2%
2008-04-13 Otwock Mega (M4) 57 km 15.8 03:36:07
59%
59%
67%
67%
2009-07-04 Wieliszew Giga 133 km 23.1 05:45:23
2009-04-19 Otwock Mega (M4) 48 km 18.2 02:38:24
62.5%
62.5%
69%
69%
2009-08-09 Nidzica Mega (M4) 61 km 20.9 02:55:16
71.6%
71.6%
74.8%
74.8%
2009-06-28 Lublin Mega (M4) 68 km 19.2 03:32:57
63.7%
63.7%
69.5%
69.5%
2009-08-23 Mława Mega (M4) 55 km 22.2 02:28:31
76.1%
76.1%
79.5%
79.5%
2009-06-12 Ełk Mega (M4) 68 km 22.7 02:59:53
71.8%
71.8%
71.9%
71.9%
2009-05-31 Warszawa Mega (M4) 61 km 17.5 03:28:33
59.4%
59.4%
63.5%
63.5%
2010-05-02 Nidzica Mega (M4) 63 km 20.4 03:05:06
70.1%
70.1%
75.7%
75.7%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M4) 56 km 21.4 02:37:15
73.5%
73.5%
77.2%
77.2%
2010-08-22 Mława Mega (M4) 55 km 20.2 02:43:09
72.3%
72.3%
78.2%
78.2%
2010-08-08 Supraśl Mega (M4) 65 km 21.3 03:03:18
75.1%
75.1%
80.4%
80.4%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M4) 65 km 21.0 03:05:55
71.8%
71.8%
81%
81%
2010-07-04 Szydłowiec Mega (M4) 66 km 16.1 04:06:43
65.1%
65.1%
71.6%
71.6%
2010-06-04 Ełk Mega (M4) 53 km 18.7 02:49:54
67.8%
67.8%
72.2%
72.2%
2010-06-20 Lublin Mega (M4) 59 km 15.6 03:46:34
65.1%
65.1%
72.3%
72.3%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M4) 63 km 19.5 03:14:09
71.4%
71.4%
77.8%
77.8%
2010-05-09 Otwock Mega (M4) 44 km 21.0 02:05:38
74.8%
74.8%
77.8%
77.8%
2010-04-25 Zgierz Mega (M4) 44 km 18.7 02:21:17
66.6%
66.6%
72.8%
72.8%
2011-09-04 Tłuszcz Mini 37 km 23.5 01:34:21
78.4%
78.4%
89%
89%
2011-04-03 Otwock Fit (FM5) 26 km 18.2 01:25:30
65.8%
65.8%
77.3%
77.3%
2011-04-17 Chorzele Mega (M5) 60 km 18.4 03:16:05
66.4%
66.4%
76.4%
76.4%
2011-05-03 Sierpc Mega (M5) 55 km 21.1 02:36:04
73.7%
73.7%
78.5%
78.5%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M5) 60 km 22.1 02:42:41
73.7%
73.7%
82.6%
82.6%
2011-07-10 Szydłowiec Mega (M5) 68 km 13.0 05:13:26
59%
59%
64.7%
64.7%
2011-08-13 Ełk Mega (M5) 55 km 23.5 02:20:38
74.4%
74.4%
81%
81%
2011-08-28 Skarżysko Mega (M5) 60 km 21.3 02:49:03
70.8%
70.8%
78.6%
78.6%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M5) 47 km 20.8 02:15:23
72.9%
72.9%
80.1%
80.1%
2011-09-24 Toruń wycof.
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Fit (FM5) 30 km 22.1 01:21:17
78.4%
78.4%
87.3%
87.3%
2012-07-07 Kozienice Mega (M5) 69 km 19.9 03:28:12
66.6%
66.6%
71.5%
71.5%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M5) 54 km 22.0 02:27:14
72.3%
72.3%
77.8%
77.8%
2012-05-27 Toruń Mega (M5) 55 km 20.0 02:45:06
65.6%
65.6%
73.8%
73.8%
2012-05-13 Legionowo Mega (M5) 56 km 20.9 02:40:44
70.1%
70.1%
74.4%
74.4%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M5) 64 km 19.4 03:17:46
68.4%
68.4%
70.8%
70.8%
2013-07-13 Puławy wycof.
2013-06-30 Olsztyn Fit (FM5) 30 km 14.5 02:04:30
52.7%
52.7%
56.5%
56.5%
2013-05-03 Toruń Mega (M5) 54 km 19.3 02:48:03
65.4%
65.4%
70.3%
70.3%
2013-06-16 Kozienice Fit (FM5) 32 km 24.0 01:19:51
77.8%
77.8%
78.6%
78.6%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M5) 57 km 20.5 02:46:31
66.9%
66.9%
73.2%
73.2%
2014-08-03 Brodnica Fit (FM5) 30 km 23.8 01:15:31
72.5%
72.5%
72.7%
72.7%
2014-04-13 Legionowo Mega (M5) 46 km 18.9 02:26:22
68.2%
68.2%
72.1%
72.1%
Starty: 0 z 62 (3251 km, 7 dni i 3 godz. 24 min. 50 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - Leader Fox
rama: Leader Fox Zero
widelec: R-7
korba: K-Force Light Carbon
prze. przód: SRAM X-9
prze. tył: SRAM X-O
hamulec przód: Avid 7
hamulec tył: Avid 7
opona przód: Nobby Nic
opona tył: Nobby Nic
obręcz przód: American Classic
obręcz tył: American Classic
piasta przód: American Classic
piasta tył: American Classic
szprychy: American Classic
dętki: Michelin
manetki: SRAM X-O Grip
klamki: Tectro Carbon
kierownica: PZ Racing Carbon
mostek: PZ Racing Carbon
sztyca: PZ Racing Carbon
siodło: Selle Italia SLK
chwyty: PZ racing Carbon
łańcuch: XTR
kaseta: SRAM PG-990
pedały: Egg Beater C
waga roweru: 10.10 kg
Witaj Jacku. Szkoda, że pomoc się nie udała. Są to moje pierwsze kroki w maratonach MTB i od razu poznałem "zacnego" zawodnika i kolegę. Cieszę się, że mogłem pomóc. Mam nadzięję, że zobaczymy się w następnej edycji Mazowii , przy szklaneczce piwka. Mój miel to przemyslaw.domanski@ld.mofnet.gov.pl Pozdrawiam!
Cześć Jacku.W Mławie lepiej mi się jechało.W Nidzicy miałem kryzys zaraz za I bufetem,koks nie pomógł he,he.Potem odżyłem ,szkoda że nie skoczyłeś za mną na 35 km.W Ełku zapowiada się super maraton 60 km mega - oj będzie się działo.Do zobaczenia w V sektorze., lub na trasie.
serdeczne pozdrowienia i do zobaczenia w Nidzicy
Kasia Laskowska
2008-07-24
Cześć Jacku! Wielkie dzięki za tę pompkę, którą wzięli operatorzy kamery i chyba zawieżli na Metę do biura. Byłem w Łodzi w dobrym gazie a ten kapeć wybił mnie z rytmu i nie zapamiętałem Twojego numeru więc jeszcze raz dzięki i pochwała dla tak uczynnego kolegi. Myślę, ze spotkamy się w Żyrardowie i wyrównam stratę. Na ra!
Ta Mława to straszna skucha była. Miałem awarię przerzutki na trasie, do mety doszedłem pieszo, a rower przywieźli mi na metę sędziowie z punktu kontrolnego. Ja sierota odbierając rower przelazłem z nim przez matę na mecie i .. nieszczęście gotowe.
Jacek Mikitiuk
2008-02-26

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy