KK Cyklon Warszawa

Łukasz Danielak
Warszawa
Wizyty: 2497
CID: 188
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 94/282 (877.29 pkt)
Sektor: 2 (441 pkt, 87.6%)
Numer startowy: 2416

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM1: 8/71 (3532.90 pkt)
Sektor: 1 (456 pkt, 93.2%)
Numer startowy: 834

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 17/181 (2707.58 pkt)
Sektor: 2 (450 pkt, 92.1%)
Numer startowy: 2092

Santini Northtec MTB Zimą 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 9/46 (677.10 pkt)
Sektor: 3 (416 pkt, 68%)
Numer startowy: 41

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 180/537 (757.99 pkt)
Mega M2: 116/327 (757.99 pkt)
Sektor: 1 (495 pkt, 98.9%)
Numer startowy: 3523

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 73/625 (2266.90 pkt)
Mega M2: 55/452 (1877.19 pkt)
Fit FM2: 41/224 (389.71 pkt)
Sektor: 1 (469 pkt, 96.6%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M1: 7/602 (3098.30 pkt)
Mega M1: 4/92 (2954.82 pkt)
Sektor: 1 (464 pkt, 93.5%)
Numer startowy: 507

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 796/2885 (1425 pkt)
Główna M1: 71/333 (1472 pkt)
Mega Open: 1643/2627 (344 pkt)
Mega M1: 65/116 (370 pkt)
Sektor: 1 (451 pkt, 92.8%)
Numer startowy: 900

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 148/2425 (2638 pkt)
Główna M1: 12/301 (2642 pkt)
Mega Open: 14/2207 (2638 pkt)
Mega M1: 2/104 (2702 pkt)
Sektor: I (457 pkt, 94%)
Numer startowy: 129
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2008-08-30 Nowy Dwór XC 18 km 18.8 00:57:22
92.5%
92.5%
2005-04-17 Łomianki Mega (MJ) 45 km 21.9 02:03:17
68.1%
68.1%
73.4%
73.4%
2008-02-03 Mrozy Mega (M1) 28 km 26.4 01:03:32
91.6%
91.6%
100%
100%
2007-10-13 Miedzylesie Mega (MJ) 41 km 27.1 01:30:52
87.2%
87.2%
93.3%
93.3%
2006-10-15 Łomianki Mega (MJ) 40 km 26.5 01:30:43
92.7%
92.7%
100%
100%
2005-10-15 Jabłonna Mega (MJ) 47 km 29.0 01:37:14
85.5%
85.5%
89.5%
89.5%
2007-01-14 Maków Mega (MJ) 42 km 22.4 01:52:15
89.4%
89.4%
100%
100%
2006-01-15 Maków Mega (MJ) 43 km 16.4 02:37:31
76.7%
76.7%
94.6%
94.6%
2006-10-08 Leszno Mega (MJ) 51 km 24.9 02:02:42
89.3%
89.3%
100%
100%
2006-09-23 Jabłonna Mega (MJ) 50 km 26.9 01:51:32
90.8%
90.8%
95.8%
95.8%
2006-09-02 Józefów Mega (MJ) 41 km 26.3 01:33:35
89.3%
89.3%
100%
100%
2006-08-20 Przasnysz Mega (MJ) 61 km 24.2 02:31:08
90.7%
90.7%
100%
100%
2006-06-11 Żyrardów Mega (MJ) 62 km 27.3 02:16:18
90.4%
90.4%
90.5%
90.5%
2006-05-27 Piaseczno Mega (MJ) 48 km 26.1 01:50:32
92.3%
92.3%
97.6%
97.6%
2006-05-03 Warszawa Mega (MJ) 42 km 21.6 01:56:26
88.3%
88.3%
96%
96%
2006-04-23 Otwock Mega (MJ) 40 km 13.8 02:53:34
86%
86%
88.5%
88.5%
2007-09-30 Jabłonna Mega (MJ) 47 km 27.7 01:41:53
91.6%
91.6%
95.1%
95.1%
2007-08-19 Mława Mega (MJ) 43 km 27.1 01:35:06
94.9%
94.9%
97.8%
97.8%
2007-06-17 Żyrardów Mega (MJ) 47 km 29.0 01:37:20
95.9%
95.9%
100%
100%
2007-05-26 Piaseczno Mega (MJ) 48 km 23.9 02:00:40
87.5%
87.5%
95%
95%
2007-05-03 Warszawa Mega (MJ) 57 km 25.9 02:12:17
91.2%
91.2%
94.7%
94.7%
2007-04-22 Łódź Mega (MJ) 54 km 27.9 01:56:06
92.8%
92.8%
95.5%
95.5%
2007-04-01 Otwock Mega (MJ) 39 km 25.2 01:32:54
88.4%
88.4%
99%
99%
2008-05-11 Warszawa Mega (M1) 64 km 27.6 02:18:54
90.1%
90.1%
94.3%
94.3%
2008-09-21 Piaseczno Mega (M1) 50 km 27.8 01:48:05
90.6%
90.6%
94.6%
94.6%
2008-08-16 Ełk Mega (M1) 65 km 27.7 02:20:49
92.9%
92.9%
98.2%
98.2%
2008-10-05 Jabłonna Mega (M1) 54 km 29.3 01:50:40
92.1%
92.1%
92.1%
92.1%
2008-05-24 Supraśl Mega (M1) 58 km 23.4 02:28:47
92.2%
92.2%
95.7%
95.7%
2008-06-08 Żyrardów Mega (M1) 47 km 30.4 01:32:41
95.9%
95.9%
96%
96%
2008-07-20 Mława Mega (M1) 53 km 27.1 01:57:22
96.1%
96.1%
96.6%
96.6%
2008-06-22 Lublin Mega (M1) 54 km 31.2 01:43:53
97.6%
97.6%
98%
98%
2008-08-03 Nidzica Mega (M1) 51 km 25.1 02:02:03
89.9%
89.9%
93.1%
93.1%
2005-05-22 Piaseczno Mega (MJ) 49 km 29.6 01:39:12
88.7%
88.7%
88.7%
88.7%
2005-06-19 Żyrardów Mega (MJ) 62 km 25.2 02:27:44
82.1%
82.1%
93.7%
93.7%
2005-09-04 Otwock Mega (MJ) 42 km 21.3 01:58:23
82%
82%
89.6%
89.6%
2008-04-13 Otwock Mega (M1) 57 km 22.1 02:34:53
82.4%
82.4%
85.4%
85.4%
2008-04-27 Łódź Mega (M1) 54 km 26.8 02:01:05
93.1%
93.1%
96.4%
96.4%
2008-09-07 Józefów Mega (M1) 38 km 23.0 01:39:20
84.5%
84.5%
91.6%
91.6%
2009-10-04 Jabłonna Giga (M1) 67 km 25.8 02:35:57
90.6%
90.6%
90.8%
90.8%
2009-09-20 Radom Giga (M1) 85 km 27.1 03:07:52
89.6%
89.6%
92.8%
92.8%
2009-04-05 Łódź Mega (M1) 60 km 25.4 02:21:36
86.1%
86.1%
92.6%
92.6%
2010-09-12 Kraków Mega (M1) 68 km 19.5 03:29:15
75.5%
75.5%
75.5%
75.5%
2010-09-26 Nowy Dwór Giga (M1) 66 km 23.7 02:47:05
86.9%
86.9%
90%
90%
2010-08-08 Supraśl Mega (M1) 65 km 24.4 02:39:39
86.2%
86.2%
90.9%
90.9%
2010-08-22 Mława Mega (M1) 55 km 25.6 02:09:06
91.4%
91.4%
92.8%
92.8%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M1) 56 km 27.4 02:02:45
94.2%
94.2%
95.3%
95.3%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M1) 65 km 27.0 02:24:11
92.6%
92.6%
95.6%
95.6%
2010-06-04 Ełk Mega (M1) 53 km 23.7 02:13:59
85.9%
85.9%
93.4%
93.4%
2010-06-20 Lublin Mega (M1) 59 km 20.1 02:56:15
83.6%
83.6%
88.6%
88.6%
2010-05-16 Radom Mega (M1) 62 km 20.1 03:04:40
78.6%
78.6%
85.4%
85.4%
2010-04-25 Zgierz Mega (M1) 44 km 24.0 01:50:00
85.6%
85.6%
85.6%
85.6%
2010-05-02 Nidzica Mega (M1) 63 km 27.4 02:17:44
94.2%
94.2%
96.4%
96.4%
2011-04-03 Otwock Fit (FM2) 26 km 26.3 00:59:16
94.9%
94.9%
94.9%
94.9%
2011-05-15 Legionowo Mega (M2) 48 km 28.0 01:42:42
94.2%
94.2%
94.2%
94.2%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M2) 52 km 28.9 01:47:56
92%
92%
92%
92%
2011-06-26 Szczytno Mega (M2) 60 km 31.3 01:54:56
95.9%
95.9%
95.9%
95.9%
2011-07-10 Szydłowiec Mega (M2) 68 km 20.1 03:22:35
91.3%
91.3%
95.6%
95.6%
2011-08-13 Ełk Fit (FM2) 30 km 29.6 01:00:49
100%
100%
100%
100%
2011-08-28 Skarżysko Mega (M2) 60 km 27.6 02:10:32
91.7%
91.7%
91.7%
91.7%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M2) 51 km 25.7 01:59:14
90.5%
90.5%
90.5%
90.5%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M2) 65 km 28.1 02:18:58
99%
99%
99%
99%
2014-03-23 Mrozy Mega (M2) 37 km 25.6 01:26:41
81.4%
81.4%
82.4%
82.4%
2014-03-09 Pomiechówek Mega (M2) 35 km 21.3 01:38:45
83.1%
83.1%
84.2%
84.2%
2014-02-16 Jabłonna Mega (M2) 35 km 17.8 01:58:01
76.7%
76.7%
85.1%
85.1%
2014-09-07 Rawa Maz. Mega (M2) 44 km 27.8 01:35:03
88.4%
88.4%
88.4%
88.4%
2014-06-21 Ełk Mega (M2) 62 km 27.7 02:14:21
89.9%
89.9%
89.9%
89.9%
2014-06-19 Gołdap Mega (M2) 65 km 28.8 02:15:39
87.1%
87.1%
87.1%
87.1%
2014-05-18 Piaseczno Mega (M2) 53 km 26.2 02:01:23
90%
90%
98.4%
98.4%
2014-05-04 Toruń Mega (M2) 51 km 28.3 01:48:18
90.5%
90.5%
90.5%
90.5%
2014-04-27 Chorzele Mega (M2) 56 km 24.6 02:16:25
87.2%
87.2%
87.2%
87.2%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MM1) 48 km 28.4 01:41:15
91.6%
91.6%
92.1%
92.1%
2015-06-21 Rogów Mega (MM1) 56 km 26.7 02:06:01
90.8%
90.8%
93.4%
93.4%
2015-08-30 Ciechanów Mega (MM1) 52 km 25.5 02:02:28
87.3%
87.3%
87.7%
87.7%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM1) 50 km 24.5 02:02:37
88.6%
88.6%
88.6%
88.6%
2015-05-24 Mrozy Mega (MM1) 48 km 27.0 01:46:29
90.1%
90.1%
90.1%
90.1%
2015-04-12 Legionowo Mega (MM1) 46 km 22.7 02:01:21
79.1%
79.1%
80.3%
80.3%
2015-06-07 Puławy Mega (MM1) 51 km 24.6 02:04:23
91%
91%
93.3%
93.3%
2015-05-03 Piaseczno Mega (MM1) 48 km 25.1 01:54:38
81%
81%
81%
81%
2016-05-14 Łódź Mega (MM2) 50 km 25.7 01:56:43
88.2%
88.2%
88.2%
88.2%
2016-05-01 Puławy Mega (MM2) 52 km 23.1 02:14:52
87.3%
87.3%
87.3%
87.3%
Starty: 0 z 80 (4099 km, 6 dni i 19 godz. 31 min. 5 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
W Mrozach spotykamy się w 3 sektorze,znowu wspólny start
Robert Zych
2014-03-10
Łukasz nie było żle 9 marca startujemy wspólnie z 4 sektora.Do zobaczyska
Robert Zych
2014-02-17
Witamy Łukaszu w drużynie TSR ASHIMA i powodzenia w startach.
Robert Zych
2014-01-23
świetna jazda w Markach! pozdrawiam : )
Witam w klubie!

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy