Marcin Aftyka
Wizyty: 548
CID: 8904
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Zawodnik nie należy jeszcze
do żadnej drużyny.
Brak startów w profilu zawodnika.
Rower - CUBE REACTION
rama: HPA 7005 TRIPLE BUTTED,HYDROFORMING TOP TUBE 588mm
widelec: ROCK SHOX Reba SL 100mm, Motion Control, Poploc
korba: Shimano Deore SLX FC-M660
prze. przód: XTR FD-M970 Top Swing, 34,9mm;
prze. tył: XTR RD-M972 SGS
hamulec przód: deore XT BL-M775 180mm
hamulec tył: deore XT BL-M775 160mm
opona przód: Schwalbe Nobby Nic 2.1*26
opona tył: Schwalbe Racing Ralph 2.1*26
obręcz przód: DT SWISS XPW1800
obręcz tył: DT SWISS XPW1800
piasta przód: DT SWISS XPW1800
piasta tył: DT SWISS XPW1800
szprychy: DT SWISS
dętki: KENDA
manetki: deore XT
klamki: deore XT
kierownica: Ritchey WCS CARBON 620mm
mostek: Ritchey WCS
sztyca: Ritchey WCS
siodło: SELLE ITALIA SLR
chwyty: ERGON GS1
łańcuch: XTR 7701
kaseta: XT CS-M770
pedały: DEORE XT PD-M780
waga roweru: 11.00 kg
mam juz nowe barwy,tylko na rekach musi sie material rozciagnac,w sobote ubior obowiazkowy
Cześć czołem jak mówi Adaś
Tomasz Woźniak
2010-08-04
Jak tam po cieżkiej pracy??Ja startuje na starym kole,bo nowe czeka na odpowiednie partsy.Dawaj propozycje co do soboty,tylko najwyżej odjade w polowie trasy
widze ze na biezaco jestes z aktualizacjami kolumny rower .Oby tak dalej bo dobrego sprzetu nigdy dosc
w sobote Kolego to ja bede robil rozpoznanie trasy w lublinie, a jak tam zebatki?
jutro wysle Ci te zdjecia z czerska.Sorry za opoznienie
mamy zielone światło na pogode jutro Postaramy sie zrobic jak najwicej ciekawych kilometrow. Pozdr.

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy