BokserskAutoserwis Bike Team

Michał Krakowski
Jabłonna
Wizyty: 3472
CID: 5085
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

Pro GM3: 57/85 (508.67 pkt)
Sektor: 3 (407 pkt, 59.2%)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
Pro GM3: 57/85 (508.67 pkt)
Sektor: 3 (407 pkt, 59.2%)
Numer startowy: 504

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
Pro GM3: 33/130 (2067.98 pkt)
Sektor: 2 (429 pkt, 77.1%)
Numer startowy: 29

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 108/342 (1272.61 pkt)
Fit FM3: 266/470 (358.61 pkt)
Sektor: 2 (442 pkt, 87.6%)
Numer startowy: 29

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 134/359 (860.23 pkt)
Fit FM3: 250/428 (341.54 pkt)
Sektor: 2 (448 pkt, 90.8%)
Numer startowy: 29

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 13/361 (3490.77 pkt)
Sektor: 2 (440 pkt, 88.2%)
Numer startowy: 112

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM3: 46/95 (933.50 pkt)
Mega MM3: 209/568 (841.61 pkt)
Sektor: 2 (426 pkt, 84.1%)
Numer startowy: 504

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 23/637 (3044.65 pkt)
Sektor: 3 (415 pkt, 81.8%)
Numer startowy: 504

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 68/1128 (3009.66 pkt)
Mega M3: 28/702 (3009.66 pkt)
Sektor: 2 (426 pkt, 85.3%)
Numer startowy: 504

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 195/1017 (1769.02 pkt)
Mega M3: 135/744 (1769.02 pkt)
Sektor: 3 (399 pkt, 70.2%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 87/818 (2456.24 pkt)
Mega M3: 54/785 (2456.24 pkt)
Sektor: 3 (400 pkt, 67.8%)
Numer startowy: 504

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 790/2885 (1438 pkt)
Główna M3: 296/998 (1455 pkt)
Mega Open: 585/2627 (1438 pkt)
Mega M3: 229/908 (1455 pkt)
Sektor: 5 (365 pkt, 44.2%)
Numer startowy: 504

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2009-02-15 Mrozy Mega (M3) 23 km 12.5 01:50:21
53.8%
53.8%
56.4%
56.4%
2009-07-04 Wieliszew Giga 247 km 22.8 10:49:02
2009-04-05 Łódź wycof.
2009-04-19 Otwock Mega (M3) 48 km 19.5 02:27:37
67.1%
67.1%
68.5%
68.5%
2009-06-12 Ełk Mega (M3) 68 km 24.0 02:50:02
76%
76%
76.1%
76.1%
2009-08-23 Mława Mega (M3) 55 km 21.1 02:36:03
72.5%
72.5%
72.8%
72.8%
2009-10-04 Jabłonna wycof.
2009-05-17 Piaseczno Mega (M3) 53 km 22.5 02:21:38
74.5%
74.5%
75.7%
75.7%
2009-05-31 Warszawa Mega (M3) 61 km 20.5 02:58:23
69.5%
69.5%
70.7%
70.7%
2010-06-06 Szumowo maraton 64 km 20.2 03:10:34
66.6%
66.6%
66.6%
66.6%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M3) 56 km 23.4 02:23:39
80.5%
80.5%
81.3%
81.3%
2010-05-23 Piaseczno wycof.
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M3) 43 km 22.2 01:56:20
79.6%
79.6%
79.7%
79.7%
2010-09-12 Kraków Mega (M3) 68 km 17.2 03:57:12
66.6%
66.6%
67%
67%
2010-06-04 Ełk wycof.
2010-06-20 Lublin wycof.
2010-07-10 Wieliszew Giga 240 km 21.7 11:03:14
2010-08-22 Mława Mega (M3) 55 km 21.9 02:30:58
78.1%
78.1%
79.5%
79.5%
2010-08-08 Supraśl Mega (M3) 65 km 20.6 03:09:37
72.5%
72.5%
72.5%
72.5%
2010-04-25 Zgierz Mega (M3) 44 km 19.2 02:17:11
68.6%
68.6%
72.5%
72.5%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M3) 65 km 21.6 03:00:17
74%
74%
74.9%
74.9%
2010-05-09 Otwock Mega (M3) 44 km 21.9 02:00:38
77.9%
77.9%
77.9%
77.9%
2010-05-02 Nidzica Mega (M3) 63 km 21.8 02:53:15
74.9%
74.9%
75.7%
75.7%
2011-04-03 Otwock Mega (M3) 48 km 18.4 02:36:48
70.5%
70.5%
71.1%
71.1%
2011-04-17 Chorzele Mega (M3) 60 km 20.4 02:56:17
73.9%
73.9%
73.9%
73.9%
2011-05-03 Sierpc Mega (M3) 55 km 22.8 02:24:26
79.7%
79.7%
79.7%
79.7%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M3) 60 km 22.8 02:37:39
76.1%
76.1%
77.1%
77.1%
2011-06-26 Szczytno Mega (M3) 60 km 25.3 02:22:22
77.4%
77.4%
77.7%
77.7%
2011-07-10 Szydłowiec Mega (M3) 68 km 13.9 04:54:35
62.8%
62.8%
62.8%
62.8%
2011-10-02 Łomianki Mega (M3) 52 km 25.3 02:03:18
82.2%
82.2%
82.2%
82.2%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M3) 65 km 24.1 02:41:43
85.1%
85.1%
85.4%
85.4%
2012-08-26 Skarżysko Mega (M3) 61 km 22.6 02:42:04
82.9%
82.9%
82.9%
82.9%
2012-07-07 Kozienice Mega (M3) 69 km 22.9 03:00:58
76.6%
76.6%
77.2%
77.2%
2012-08-12 Orzysz Mega (M3) 60 km 26.2 02:17:18
82%
82%
85.2%
85.2%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M3) 54 km 25.9 02:04:56
85.2%
85.2%
87.2%
87.2%
2012-08-11 Ełk wycof.
2012-05-27 Toruń Mega (M3) 55 km 24.5 02:14:34
80.5%
80.5%
81.8%
81.8%
2012-05-13 Legionowo Mega (M3) 56 km 25.7 02:10:36
86.3%
86.3%
86.3%
86.3%
2012-04-01 Otwock wycof.
2012-05-06 Olsztyn Mega (M3) 64 km 24.2 02:38:24
85.4%
85.4%
85.4%
85.4%
2012-04-22 Chorzele Mega (M3) 55 km 21.9 02:30:28
76%
76%
78.4%
78.4%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M3) 51 km 21.6 02:21:23
76.3%
76.3%
80%
80%
2013-10-06 Płock Mega (M3) 54 km 27.0 02:00:12
83.9%
83.9%
85.1%
85.1%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M3) 69 km 22.3 03:05:35
79.8%
79.8%
82.9%
82.9%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M3) 57 km 24.3 02:20:36
78.3%
78.3%
78.3%
78.3%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Mega (M3) 61 km 25.1 02:25:52
82%
82%
85%
85%
2013-07-28 Supraśl Mega (M3) 55 km 25.9 02:07:36
84.4%
84.4%
84.4%
84.4%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M3) 66 km 26.9 02:27:06
84.2%
84.2%
85.7%
85.7%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M3) 57 km 26.1 02:11:10
84.9%
84.9%
87.1%
87.1%
2013-05-04 Bydgoszcz Mega (M3) 47 km 25.4 01:50:57
85.8%
85.8%
86.7%
86.7%
2013-05-03 Toruń Mega (M3) 54 km 24.9 02:09:56
84.5%
84.5%
85.9%
85.9%
2013-04-21 Legionowo wycof.
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M3) 56 km 24.7 02:16:17
85.5%
85.5%
85.5%
85.5%
2014-08-31 Olsztyn Mega (M3) 58 km 23.8 02:26:03
82.8%
82.8%
82.8%
82.8%
2014-06-08 Nałęczów Giga (M3) 82 km 22.1 03:43:05
70%
70%
70.9%
70.9%
2014-04-13 Legionowo Giga (M3) 69 km 23.4 02:57:02
84.7%
84.7%
84.7%
84.7%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MM3) 48 km 27.3 01:45:22
88%
88%
92.1%
92.1%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM3) 50 km 23.8 02:06:11
86.1%
86.1%
86.8%
86.8%
2015-06-07 Puławy Mega (MM3) 51 km 21.6 02:21:48
79.9%
79.9%
83.4%
83.4%
2015-08-15 Supraśl Mega (MM3) 58 km 24.2 02:23:52
87.9%
87.9%
87.9%
87.9%
2015-08-16 Ełk Mega (MM3) 50 km 23.2 02:09:34
84.8%
84.8%
84.8%
84.8%
2015-06-21 Rogów Mega (MM3) 56 km 25.6 02:11:11
87.2%
87.2%
87.2%
87.2%
2015-04-26 Józefów wycof.
2015-05-24 Mrozy Mega (MM3) 48 km 26.2 01:50:05
87.2%
87.2%
89.7%
89.7%
2015-04-12 Legionowo Mega (MM3) 46 km 24.8 01:51:22
86.2%
86.2%
86.2%
86.2%
2016-07-17 Olsztyn Mega (MM3) 51 km 22.6 02:15:37
81.2%
81.2%
81.4%
81.4%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MM3) 52 km 25.4 02:02:50
89.7%
89.7%
90.7%
90.7%
2016-04-17 Józefów Fit (FM3) 28 km 22.2 01:15:50
84.9%
84.9%
85.4%
85.4%
2017-10-14 Toruń Fit (FM3) 32 km 24.7 01:17:38
86.9%
86.9%
89.7%
89.7%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM3) 50 km 24.3 02:03:21
90.1%
90.1%
90.1%
90.1%
2017-08-12 Ełk Mega (MM3) 58 km 18.4 03:09:37
75.9%
75.9%
75.9%
75.9%
2017-05-20 Piaseczno wycof.
2017-07-30 Olsztyn Mega (MM3) 58 km 24.2 02:23:59
86.7%
86.7%
88.4%
88.4%
2018-06-17 Piaseczno Pro (GM3) 62 km 25.6 02:25:27
86.2%
86.2%
86.2%
86.2%
2018-09-29 Toruń Pro (GM3) 62 km 24.4 02:32:41
84.8%
84.8%
89.1%
89.1%
2018-09-23 Józefów Pro (GM3) 64 km 20.9 03:03:24
81.2%
81.2%
82.4%
82.4%
2018-04-22 Ciechanów Pro (GM3) 64 km 23.3 02:44:58
85.1%
85.1%
86.9%
86.9%
2019-04-07 Legionowo Pro (GM3) 63 km 23.6 02:39:58
80.5%
80.5%
84.8%
84.8%
Starty: 0 z 78 (4191 km, 7 dni i 17 godz. 30 min. 2 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower -
rama:
widelec:
korba:
prze. przód:
prze. tył:
hamulec przód:
hamulec tył:
opona przód:
opona tył:
obręcz przód:
obręcz tył:
piasta przód:
piasta tył:
szprychy:
dętki:
manetki:
klamki:
kierownica:
mostek:
sztyca:
siodło:
chwyty:
łańcuch:
kaseta:
pedały:
waga roweru: 0.00 kg
Witam tak tak rzeczywiście miałam nie miłą sytuację, po rajdzie odwiedziałam nasza służbę zdrowia i jak na razie to mogę Wam tylko porobić zdjęcia życze powodzenia i sukcesów
Niezła jazda Widzę, że nadal dl BB pedałujesz, to pewnie dlatego
Maja Busma
2009-06-01
No, no.... ale dzisiaj pojechałeś.... Szacun
Piotr Poręcki
2009-05-31
Gratulacje do zobaczenia w 5 sektorze , będziemy gonić koleżanki z 3 :p
Piotr Poręcki
2009-05-18

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy