07.04
niedziela
Legionowo
I
14.04
niedziela
Mława
II
28.04
niedziela
Janów Lubelski
III
05.05
niedziela
Rawa Mazowiecka
IV
19.05
niedziela
Puławy
V
02.06
niedziela
Andrespol
VI
16.06
niedziela
Ciechanów
VII
30.06
niedziela
Brodnica
VIII
28.07
niedziela
Olsztyn
IX
15.08
czwartek
Ełk
X
08.09
niedziela
Zarzeczewo
XI
22.09
niedziela
Józefów
XII
06.10
niedziela
Piaseczno
XIII
Algotech Polska

Paweł Kowalski
Warszawa
Drużyna: Algotech Polska
Wizyty: 70
CID: 323
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Numer startowy: 1339

Northtec MTB Zimą 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 8/29 (1379.80 pkt)
Sektor: 2 (437 pkt, 72%)
Numer startowy: 259

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 8/153 (3696.73 pkt)
Sektor: 2 (443 pkt, 88.3%)
Numer startowy: 817

Northtec MTB Zimą 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 10/33 (1307.24 pkt)
Sektor: 2 (430 pkt, 74.2%)
Numer startowy: 358

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 8/165 (3620.95 pkt)
Sektor: 2 (435 pkt, 86.7%)
Numer startowy: 2265

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM4: 48/67 (510.49 pkt)
Mega MM4: 44/389 (2975.81 pkt)
Sektor: 2 (434 pkt, 87.6%)
Numer startowy: 2265

Santini Northtec MTB Zimą 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 53/73 (347.94 pkt)
Sektor: 2 (435 pkt, 76.7%)
Numer startowy: 430

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 152/386 (985.65 pkt)
Sektor: 2 (423 pkt, 85.2%)
Numer startowy: 561

Santini Northtec MTB Zimą 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega M4: 35/51 (320.72 pkt)
Sektor: 4 (379 pkt, 62.3%)
Numer startowy: 2101

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 11/603 (4438.49 pkt)
Mega M4: 281/383 (335.92 pkt)
Sektor: 3 (414 pkt, 79.1%)
Numer startowy: 2814

Northtec MTB Zimą 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 19/62 (315.99 pkt)
Mega M4: 17/114 (676.05 pkt)
Sektor: 3 (395 pkt, 63.4%)
Numer startowy: 87

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 67/496 (2390.81 pkt)
Mega M4: 43/348 (2390.81 pkt)
Sektor: 2 (433 pkt, 87.1%)

Northtec MTB Zimą 2011
Klasyfikacja Generalna:
Mega M4: 11/54 (704.30 pkt)
Sektor: 3 (408 pkt, 55.7%)
Numer startowy: 65

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 55/818 (2648.47 pkt)
Mega M3: 130/785 (1797.30 pkt)
Sektor: 3 (405 pkt, 60.5%)
Numer startowy: 1098

Northtec MTB Zimą 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 45/116 (556.53 pkt)
Sektor: 7 (346 pkt, 27.2%)
Numer startowy: 57

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 89/2885 (3056 pkt)
Główna M3: 30/998 (3089 pkt)
Mega Open: 2388/2627 (227 pkt)
Mega M3: 834/908 (232 pkt)
Sektor: 6 (358 pkt, 38.3%)
Numer startowy: 1426

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 105/2425 (2968 pkt)
Główna M3: 38/790 (2973 pkt)
Mega Open: 1998/2207 (223 pkt)
Mega M3: 634/716 (233 pkt)
Sektor: V (343 pkt, 33.6%)
Numer startowy: 921
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2008-08-30 Nowy Dwór XC 14 km
2005-09-04 Otwock Mega (M3) 42 km 20.0 02:05:51
77.1%
77.1%
78.7%
78.7%
2005-06-19 Żyrardów Mega (M3) 62 km 18.1 03:25:16
59.1%
59.1%
60%
60%
2008-02-03 Mrozy Giga (M3) 51 km 18.3 02:47:24
63.7%
63.7%
66.2%
66.2%
2007-10-13 Miedzylesie Mega (M3) 41 km 21.1 01:56:30
68%
68%
68%
68%
2006-10-15 Łomianki Giga (M3) 79 km 19.1 04:08:43
66.7%
66.7%
69.2%
69.2%
2007-01-14 Maków Mega (M3) 42 km 16.6 02:32:11
66%
66%
66.9%
66.9%
2006-10-08 Leszno Giga (M3) 92 km 16.7 05:30:49
62.7%
62.7%
66.5%
66.5%
2006-09-23 Jabłonna Giga (M3) 76 km 19.5 03:54:23
69.2%
69.2%
69.2%
69.2%
2006-09-02 Józefów Giga (M3) 76 km 18.4 04:08:20
63.1%
63.1%
63.1%
63.1%
2006-05-03 Warszawa Mega (M3) 42 km 19.3 02:10:18
78.9%
78.9%
82.6%
82.6%
2007-09-09 Józefów Mega (M3) 53 km 18.0 02:56:21
65.2%
65.2%
65.2%
65.2%
2007-07-29 Nidzica Mega (M3) 53 km 21.3 02:29:17
71.8%
71.8%
71.8%
71.8%
2007-06-17 Żyrardów Mega (M3) 47 km 21.2 02:13:07
70.1%
70.1%
70.2%
70.2%
2007-05-26 Piaseczno Mega (M3) 48 km 18.0 02:40:26
65.8%
65.8%
70.3%
70.3%
2007-05-03 Warszawa Mega (M3) 57 km 17.8 03:11:42
62.9%
62.9%
63.7%
63.7%
2007-04-01 Otwock Mega (M3) 39 km 17.6 02:13:15
61.6%
61.6%
63.8%
63.8%
2008-08-16 Ełk Giga (M3) 93 km 21.9 04:14:30
69.9%
69.9%
70.3%
70.3%
2008-08-03 Nidzica Giga (M3) 86 km 18.6 04:37:55
67.5%
67.5%
67.5%
67.5%
2008-09-21 Piaseczno Giga (M3) 87 km 19.5 04:28:14
71.6%
71.6%
71.6%
71.6%
2008-05-11 Warszawa Giga (M3) 86 km 19.5 04:24:16
69.3%
69.3%
69.3%
69.3%
2008-10-05 Jabłonna Giga (M3) 77 km 22.4 03:26:19
74.3%
74.3%
74.6%
74.6%
2008-06-22 Lublin Giga (M3) 94 km 24.6 03:49:17
75%
75%
75%
75%
2008-07-20 Mława wycof.
2008-06-08 Żyrardów Giga (M3) 94 km 21.2 04:26:02
67.1%
67.1%
67.1%
67.1%
2008-04-27 Łódź Giga (M3) 75 km 21.0 03:34:40
66%
66%
66.4%
66.4%
2008-04-13 Otwock Mega (M3) 57 km 14.9 03:48:48
55.8%
55.8%
58.3%
58.3%
2009-02-15 Mrozy Giga (M3) 42 km 16.0 02:37:22
70%
70%
70%
70%
2009-08-09 Nidzica Giga (M3) 86 km 21.0 04:06:11
72.1%
72.1%
72.1%
72.1%
2009-08-23 Mława Giga (M3) 96 km 21.1 04:32:40
73.8%
73.8%
76.3%
76.3%
2009-06-28 Lublin Giga (M3) 107 km 20.2 05:17:55
72%
72%
72%
72%
2009-05-31 Warszawa Mega (M3) 61 km 16.8 03:37:57
56.9%
56.9%
57.9%
57.9%
2009-04-19 Otwock Giga (M3) 78 km 18.6 04:12:09
70.4%
70.4%
70.7%
70.7%
2009-05-17 Piaseczno Giga (M3) 95 km 21.9 04:20:33
74.6%
74.6%
75.7%
75.7%
2009-05-02 Supraśl Giga (M3) 98 km 15.8 06:12:35
63.3%
63.3%
66.4%
66.4%
2009-10-04 Jabłonna Giga (M3) 67 km 22.2 03:00:56
78.1%
78.1%
78.1%
78.1%
2009-04-05 Łódź Giga (M3) 80 km 20.3 03:56:27
68.6%
68.6%
70%
70%
2010-03-28 Józefów Mega (M3) 42 km 18.1 02:19:14
67.9%
67.9%
67.9%
67.9%
2010-03-07 Karczew Mega (M3) 33 km 18.2 01:48:45
70.3%
70.3%
71.2%
71.2%
2010-02-21 Mrozy Mega (M3) 28 km 10.3 02:42:51
56.5%
56.5%
56.5%
56.5%
2010-07-04 Szydłowiec Mega (M3) 66 km 18.3 03:36:40
74.1%
74.1%
74.8%
74.8%
2010-08-08 Supraśl Mega (M3) 65 km 22.4 02:54:04
79%
79%
79%
79%
2010-08-22 Mława Mega (M3) 55 km 21.4 02:34:21
76.4%
76.4%
77.7%
77.7%
2010-10-03 Łomianki Mega (M3) 57 km 24.9 02:17:12
82.9%
82.9%
82.9%
82.9%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M3) 63 km 20.3 03:06:32
74.3%
74.3%
74.7%
74.7%
2010-06-20 Lublin Mega (M3) 59 km 17.5 03:22:28
72.8%
72.8%
74.1%
74.1%
2010-05-16 Radom Mega (M3) 62 km 17.5 03:32:25
68.3%
68.3%
68.9%
68.9%
2010-05-09 Otwock Giga (M3) 76 km 18.2 04:10:26
67.9%
67.9%
69.3%
69.3%
2010-04-25 Zgierz Giga (M3) 81 km 18.8 04:18:43
68%
68%
72.6%
72.6%
2011-03-06 Józefów Mega (M4) 40 km 22.0 01:49:08
81.6%
81.6%
85.1%
85.1%
2011-02-06 Karczew Mega (M4) 37 km 17.8 02:04:38
79.4%
79.4%
90.9%
90.9%
2011-04-03 Otwock Mega (M4) 48 km 20.5 02:20:18
78.7%
78.7%
83.7%
83.7%
2011-04-17 Chorzele Mega (M4) 60 km 21.8 02:44:51
79%
79%
84.5%
84.5%
2011-05-03 Sierpc Mega (M4) 55 km 23.7 02:19:32
82.5%
82.5%
84.4%
84.4%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 52 km 27.1 01:55:08
86.2%
86.2%
89.7%
89.7%
2011-07-10 Szydłowiec Mega (M4) 68 km 17.5 03:52:59
79.4%
79.4%
81.3%
81.3%
2011-08-13 Ełk Mega (M4) 55 km 27.4 02:00:29
86.8%
86.8%
89.6%
89.6%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M4) 47 km 23.8 01:58:37
83.2%
83.2%
84.6%
84.6%
2012-03-18 Józefów Mega (M4) 38 km 20.4 01:51:51
76.1%
76.1%
84%
84%
2012-02-19 Karczew Mega (M4) 26 km 19.2 01:21:11
79%
79%
85%
85%
2012-04-01 Otwock Giga (M4) 70 km 21.1 03:18:50
77.1%
77.1%
84.7%
84.7%
2012-04-15 Piaseczno Giga (M4) 88 km 20.9 04:12:19
73.7%
73.7%
79.3%
79.3%
2012-09-09 Ciechanów Giga (M4) 74 km 24.5 03:00:54
81.2%
81.2%
82.8%
82.8%
2012-08-12 Orzysz Giga (M4) 82 km 25.2 03:15:05
81.6%
81.6%
84.7%
84.7%
2012-08-26 Skarżysko Giga (M4) 89 km 19.0 04:41:16
73.9%
73.9%
75.9%
75.9%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M4) 65 km 23.8 02:43:52
84%
84%
84%
84%
2012-05-27 Toruń Giga (M4) 82 km 23.4 03:30:04
77.6%
77.6%
82%
82%
2012-05-13 Legionowo Giga (M4) 82 km 24.5 03:20:32
83.3%
83.3%
86%
86%
2012-05-06 Olsztyn Giga (M4) 93 km 22.7 04:05:22
79.8%
79.8%
84.5%
84.5%
2012-04-22 Chorzele Giga (M4) 82 km 20.1 04:05:18
72.8%
72.8%
79.9%
79.9%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M4) 57 km 26.3 02:10:14
84.5%
84.5%
85.9%
85.9%
2013-03-10 Karczew Mega (M4) 37 km 17.7 02:05:18
75.9%
75.9%
80.2%
80.2%
2013-08-17 Orzysz Mega (M4) 56 km 25.8 02:10:05
78.8%
78.8%
81.7%
81.7%
2013-04-21 Legionowo Mega (M4) 55 km 23.5 02:20:25
78.8%
78.8%
78.8%
78.8%
2014-03-09 Pomiechówek Mega (M4) 35 km 22.2 01:34:23
87%
87%
87%
87%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M4) 56 km 24.8 02:15:24
86.1%
86.1%
89%
89%
2014-08-15 Orzysz Mega (M4) 56 km 26.9 02:04:57
87.3%
87.3%
87.3%
87.3%
2014-06-07 Puławy Mega (M4) 47 km 23.2 02:01:25
79.5%
79.5%
84.9%
84.9%
2014-05-25 Supraśl Mega (M4) 54 km 22.9 02:21:28
80%
80%
83%
83%
2014-08-03 Brodnica Mega (M4) 60 km 24.2 02:28:30
82.1%
82.1%
82.1%
82.1%
2014-05-18 Piaseczno Mega (M4) 53 km 24.6 02:09:24
84.4%
84.4%
84.4%
84.4%
2014-04-27 Chorzele Mega (M4) 56 km 23.9 02:20:49
84.5%
84.5%
84.5%
84.5%
2014-04-13 Legionowo Giga (M4) 69 km 23.3 02:57:51
84.3%
84.3%
85.1%
85.1%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MM4) 48 km 27.5 01:44:54
88.4%
88.4%
96.8%
96.8%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM4) 50 km 23.7 02:06:49
85.7%
85.7%
89.8%
89.8%
2015-08-02 Brodnica Mega (MM4) 58 km 27.6 02:06:13
88.8%
88.8%
88.9%
88.9%
2015-08-16 Ełk Mega (MM4) 50 km 23.1 02:09:57
84.5%
84.5%
86.9%
86.9%
2015-08-30 Ciechanów Mega (MM4) 52 km 24.3 02:08:37
83.2%
83.2%
92.7%
92.7%
2015-05-24 Mrozy Mega (MM4) 48 km 25.8 01:51:36
86%
86%
88.4%
88.4%
2015-05-16 Toruń Mega (MM4) 54 km 27.1 01:59:38
83.9%
83.9%
90.3%
90.3%
2015-04-26 Józefów Mega (MM4) 41 km 22.8 01:47:41
85.8%
85.8%
86%
86%
2015-04-12 Legionowo Mega (MM4) 46 km 24.2 01:53:51
84.3%
84.3%
90.4%
90.4%
2016-01-24 Jabłonna Mega (MM4) 44 km 22.7 01:56:22
85.7%
85.7%
86.5%
86.5%
2016-02-14 Karczew Mega (MM4) 40 km 22.2 01:48:19
85.3%
85.3%
85.5%
85.5%
2016-02-28 Długosiodło Mega (MM4) 42 km 24.9 01:41:09
86.2%
86.2%
86.2%
86.2%
2016-03-13 Mrozy Mega (MM4) 37 km 23.5 01:34:21
83.3%
83.3%
88.7%
88.7%
2016-04-03 Legionowo Mega (MM4) 49 km 22.8 02:08:52
85.6%
85.6%
88.4%
88.4%
2016-04-17 Józefów Mega (MM4) 56 km 22.3 02:30:42
83.3%
83.3%
88.9%
88.9%
2016-07-17 Olsztyn Mega (MM4) 51 km 23.0 02:13:10
82.7%
82.7%
93.1%
93.1%
2016-08-28 Brodnica Mega (MM4) 59 km 23.3 02:31:46
83.3%
83.3%
90%
90%
2016-08-13 Ełk Mega (MM4) 55 km 21.0 02:37:19
84.9%
84.9%
92.1%
92.1%
2016-05-14 Łódź Mega (MM4) 50 km 24.6 02:01:47
84.5%
84.5%
92.1%
92.1%
2016-10-08 Piaseczno Mega (MM4) 49 km 26.7 01:50:18
89.2%
89.2%
94.5%
94.5%
2016-09-17 Rawa Maz. Mega (MM4) 48 km 26.8 01:47:32
87.9%
87.9%
94.3%
94.3%
2016-08-14 Prostki Mega (MM4) 54 km 25.6 02:06:46
86.2%
86.2%
97.3%
97.3%
2016-07-31 Grudziądz Mega (MM4) 52 km 23.4 02:13:14
83.4%
83.4%
90.7%
90.7%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MM4) 52 km 25.3 02:03:23
89.3%
89.3%
92.6%
92.6%
2017-02-26 Mrozy Mega (MM4) 40 km 21.7 01:50:40
87.2%
87.2%
92.3%
92.3%
2017-01-22 Jabłonna (Chotomów) Mega (MM4) 44 km 22.5 01:57:06
86.1%
86.1%
90.8%
90.8%
2017-02-05 Karczew Mega (MM4) 40 km 20.6 01:56:31
86.3%
86.3%
92.8%
92.8%
2017-03-12 Długosiodło Mega (MM4) 41 km 24.4 01:40:45
87.5%
87.5%
89.1%
89.1%
2017-08-05 Radzymin Fit (FM4) 56 km 31.6 01:46:19
87.7%
87.7%
87.7%
87.7%
2017-07-16 Maków Podhalański Mega (MM4) 52 km 12.7 04:05:14
68%
68%
78.9%
78.9%
2017-07-15 Zawoja Mega (MM4) 30 km 10.5 02:51:42
69.9%
69.9%
75.9%
75.9%
2017-07-14 Stryszawa Mega (MM4) 52 km 13.0 04:00:17
70.6%
70.6%
80.9%
80.9%
2017-07-13 Stryszawa Fit (FM4) 7 km 12.6 00:33:17
70%
70%
81.1%
81.1%
2017-08-12 Ełk wycof.
Starty: 0 z 117 (6731 km, 13 dni i 11 godz. 0 min. 54 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Dziękuję Ci bardzo za pomoc na trasie. Dętkę postaram się oddać przy najbliższej okazji, prawdopodobnie w Lublinie. Pzdr gorąco
Paweł Wilk
2012-05-14
cześć Tomek z 3 etapu mtb trophy,fotki jak możesz to wyślij na adres tomkami@interia.pl z góry dziękuje i dozobaczenia na szlakach mazovi
Tomasz Grzegory
2009-06-16

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy