07.04
niedziela
Legionowo
I
14.04
niedziela
Mława
II
28.04
niedziela
Janów Lubelski
III
05.05
niedziela
Rawa Mazowiecka
IV
19.05
niedziela
Puławy
V
02.06
niedziela
Andrespol
VI
16.06
niedziela
Ciechanów
VII
30.06
niedziela
Brodnica
VIII
28.07
niedziela
Olsztyn
IX
15.08
czwartek
Ełk
X
08.09
niedziela
Zarzeczewo
XI
22.09
niedziela
Józefów
XII
05.10
sobota
Piaseczno
XIII
T4B team

Paweł Słupek
Ciechanów
Drużyna: T4B team
Nr startowy: 1918
Wizyty: 2778
CID: 17984
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019

½Pro MM3: 25/320 (2838.01 pkt)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM2: 5/330 (3858.65 pkt)
Sektor: 1 (458 pkt, 89.2%)
Numer startowy: 2071

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 2/242 (3866.34 pkt)
Sektor: 1 (482 pkt, 97.3%)
Numer startowy: 1537

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 9/297 (3626.56 pkt)
Sektor: 1 (475 pkt, 97.2%)
Numer startowy: 2242

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 17/364 (3459.95 pkt)
Sektor: 2 (443 pkt, 89.2%)
Numer startowy: 2227

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 29/568 (3617.66 pkt)
Sektor: 3 (415 pkt, 80%)
Numer startowy: 1576

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2019-09-08 Zarzeczewo ½Pro (MM3) 42 km 32.1 01:18:24
99.5%
99.5%
99.9%
99.9%
2019-08-15 Ełk ½Pro (MM3) 41 km 18.9 02:09:53
90.3%
90.3%
90.3%
90.3%
2019-06-16 Ciechanów ½Pro (MM3) 42 km 25.4 01:39:21
97%
97%
99.2%
99.2%
2019-06-02 Andrespol ½Pro (MM3) 42 km 21.9 01:54:53
81.6%
81.6%
83.7%
83.7%
2019-04-14 Mława ½Pro (MM3) 44 km 28.7 01:31:53
92.6%
92.6%
95.7%
95.7%
2019-04-07 Legionowo ½Pro (MM3) 39 km 26.6 01:27:56
97.5%
97.5%
98.8%
98.8%
2014-05-24 Białystok Hobby (Open) 9 km 32.3 00:16:42
82%
82%
82%
82%
2014-05-18 Piaseczno Mega (M3) 53 km 22.6 02:20:26
77.8%
77.8%
77.8%
77.8%
2014-09-21 Kazimierz Dolny Mega (M3) 50 km 20.9 02:23:53
73.3%
73.3%
76.5%
76.5%
2014-08-03 Brodnica Mega (M3) 60 km 24.4 02:27:47
82.5%
82.5%
82.5%
82.5%
2014-06-08 Nałęczów Mega (M3) 59 km 25.7 02:17:49
80%
80%
86.9%
86.9%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M3) 56 km 24.1 02:19:36
83.5%
83.5%
83.5%
83.5%
2014-05-25 Supraśl Mega (M3) 54 km 21.7 02:29:27
75.7%
75.7%
80.4%
80.4%
2014-06-07 Puławy Mega (M3) 47 km 22.6 02:04:34
77.5%
77.5%
81.9%
81.9%
2014-04-27 Chorzele Mega (M3) 56 km 22.3 02:30:58
78.8%
78.8%
78.8%
78.8%
2014-04-13 Legionowo Mega (M3) 46 km 20.8 02:12:33
75.3%
75.3%
75.3%
75.3%
2014-07-20 Góra Kalwaria Max 54 km 22.5 02:23:51
79.7%
79.7%
79.8%
79.8%
2014-09-20 Konstancin-Jeziorna Max 64 km 25.7 02:29:10
84.7%
84.7%
84.7%
84.7%
2015-03-29 Otwock Max 61 km 20.5 02:58:30
76.5%
76.5%
76.5%
76.5%
2015-05-02 Legionowo Max 59 km 22.9 02:34:47
82.1%
82.1%
82.1%
82.1%
2015-05-23 Radzymin Max 47 km 19.6 02:24:13
68.1%
68.1%
68.7%
68.7%
2015-06-14 Płock Max 60 km 25.1 02:23:15
83.7%
83.7%
83.7%
83.7%
2015-08-02 Brodnica Mega (MM2) 58 km 26.0 02:14:03
83.6%
83.6%
83.7%
83.7%
2015-09-06 Olsztyn Mega (MM2) 54 km 25.5 02:06:50
86.6%
86.6%
86.7%
86.7%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MM2) 48 km 27.5 01:44:53
88.4%
88.4%
88.4%
88.4%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM2) 50 km 24.5 02:02:37
88.6%
88.6%
88.7%
88.7%
2015-08-30 Ciechanów Mega (MM2) 52 km 25.4 02:02:56
87%
87%
87%
87%
2015-06-07 Puławy Mega (MM2) 51 km 21.9 02:19:45
81%
81%
81%
81%
2015-05-24 Mrozy Mega (MM2) 48 km 26.3 01:49:38
87.5%
87.5%
87.6%
87.6%
2015-04-26 Józefów Mega (MM2) 41 km 23.0 01:47:09
86.2%
86.2%
86.2%
86.2%
2015-04-12 Legionowo Mega (MM2) 46 km 24.0 01:54:46
83.6%
83.6%
83.7%
83.7%
2016-08-28 Brodnica Mega (MM2) 59 km 25.0 02:21:48
89.1%
89.1%
89.1%
89.1%
2016-07-17 Olsztyn Mega (MM2) 51 km 23.9 02:08:00
86%
86%
86%
86%
2016-09-17 Rawa Maz. Mega (MM2) 48 km 28.1 01:42:22
92.4%
92.4%
92.4%
92.4%
2016-10-08 Piaseczno Mega (MM2) 49 km 28.0 01:44:56
93.7%
93.7%
93.7%
93.7%
2016-08-13 Ełk Mega (MM2) 55 km 21.6 02:32:38
87.5%
87.5%
87.6%
87.6%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MM2) 52 km 25.8 02:00:50
91.2%
91.2%
91.2%
91.2%
2016-05-29 Rogów Mega (MM2) 56 km 22.4 02:30:01
76.2%
76.2%
76.2%
76.2%
2016-09-11 Toruń Mega (MM2) 54 km 31.5 01:42:43
96.1%
96.1%
96.1%
96.1%
2016-05-14 Łódź Mega (MM2) 50 km 25.6 01:56:59
88%
88%
88%
88%
2016-05-01 Puławy Mega (MM2) 52 km 22.4 02:19:31
84.4%
84.4%
84.4%
84.4%
2016-04-17 Józefów Mega (MM2) 56 km 23.4 02:23:48
87.3%
87.3%
87.3%
87.3%
2016-04-03 Legionowo Mega (MM2) 49 km 22.4 02:11:23
84%
84%
84%
84%
2017-04-02 Józefów Mega (MM2) 56 km 22.3 02:30:32
88.3%
88.3%
88.3%
88.3%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Mega (MM2) 57 km 28.0 02:02:06
97.5%
97.5%
97.5%
97.5%
2017-05-27 Kołacinek Mega (MM2) 56 km 29.2 01:55:08
99.9%
99.9%
99.9%
99.9%
2017-07-30 Olsztyn Mega (MM2) 58 km 26.2 02:12:57
93.9%
93.9%
93.9%
93.9%
2017-10-14 Toruń Mega (MM2) 54 km 24.8 02:10:24
88.8%
88.8%
88.9%
88.9%
2017-09-24 Klembów Fit (FM2) 46 km 40.4 01:08:15
98.6%
98.6%
99.9%
99.9%
2017-10-01 Mława Mega (MM2) 49 km 24.7 01:58:59
89.6%
89.6%
91.3%
91.3%
2017-08-12 Ełk Mega (MM2) 58 km 22.4 02:35:29
92.6%
92.6%
92.6%
92.6%
2017-08-27 Brodnica Mega (MM2) 58 km 25.0 02:19:21
95.5%
95.5%
96%
96%
2017-05-07 Ciechanów Mega (MM2) 52 km 23.9 02:10:20
94.8%
94.8%
94.8%
94.8%
2017-05-20 Piaseczno Mega (MM2) 54 km 28.4 01:54:11
97.6%
97.6%
97.6%
97.6%
2017-08-14 Sypitki Mega (MM2) 52 km 30.1 01:43:39
93.2%
93.2%
94%
94%
2017-06-15 Puławy Mega (MM2) 59 km 23.6 02:29:43
93.3%
93.3%
93.3%
93.3%
2017-04-29 Łódź Mega (MM2) 45 km 23.6 01:54:13
92.6%
92.6%
93.5%
93.5%
2017-06-17 Janów Lubelski Mega (MM2) 55 km 23.0 02:23:30
98.1%
98.1%
98.4%
98.4%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM2) 50 km 25.6 01:57:05
95%
95%
95.1%
95.1%
2017-08-13 Prostki Mega (MM2) 55 km 25.7 02:08:38
93%
93%
94.1%
94.1%
2018-06-24 Płocka Max 56 km 28.8 01:56:31
96%
96%
96%
96%
2018-05-20 Wrachały PRO 66 km 28.5 02:19:04
89.3%
89.3%
95.7%
95.7%
2018-04-22 Ciechanów ½Pro (MM2) 43 km 27.1 01:35:22
96.6%
96.6%
97.3%
97.3%
2018-08-14 Sypitki ½Pro (MM2) 55 km 35.2 01:33:50
99.9%
99.9%
100%
100%
2018-05-01 Puławy ½Pro (MM2) 43 km 23.3 01:50:53
94.6%
94.6%
94.6%
94.6%
2018-08-12 Ełk ½Pro (MM2) 45 km 23.4 01:55:32
95.8%
95.8%
95.8%
95.8%
2018-08-13 Prostki ½Pro (MM2) 55 km 26.0 02:06:57
99%
99%
100%
100%
2018-04-29 Cisowianka Road Tour ½Pro (MM2) 49 km 38.8 01:15:42
98.7%
98.7%
98.7%
98.7%
2018-09-23 Józefów ½Pro (MM2) 41 km 24.4 01:40:49
94.7%
94.7%
94.7%
94.7%
2018-09-29 Toruń ½Pro (MM2) 40 km 28.4 01:24:35
96.4%
96.4%
96.5%
96.5%
2018-08-15 Stare Juchy ½Pro (MM2) 45 km 30.6 01:28:21
97.7%
97.7%
100%
100%
2018-07-29 Olsztyn ½Pro (MM2) 46 km 26.7 01:43:20
95.3%
95.3%
95.3%
95.3%
2018-06-17 Piaseczno ½Pro (MM2) 42 km 29.9 01:24:12
97.9%
97.9%
97.9%
97.9%
2018-04-08 Legionowo ½Pro (MM2) 45 km 26.7 01:41:09
96.2%
96.2%
96.2%
96.2%
2018-05-19 Kołacinek ½Pro (MM2) 34 km 30.1 01:07:45
97.5%
97.5%
98%
98%
2019-05-26 Góra Kalwaria Max 56 km 28.2 01:59:18
92.1%
92.1%
92.9%
92.9%
2019-04-28 Serock Max 52 km 28.2 01:50:36
93.1%
93.1%
93.9%
93.9%
2019-05-05 Radzymin Max 54 km 24.1 02:14:31
94.8%
94.8%
94.8%
94.8%
2019-03-31 Legionowo Max 63 km 24.9 02:31:49
87%
87%
87%
87%
2019-08-25 Ossów Max 52 km 27.7 01:52:50
93.3%
93.3%
93.3%
93.3%
2019-09-01 Marki Max 56 km 25.3 02:12:55
92.8%
92.8%
92.8%
92.8%
2019-09-15 Ząbki 43 43 km 28.9 01:29:20
96.1%
96.1%
96.6%
96.6%
Starty: 0 z 82 (4159 km, 6 dni i 21 godz. 7 min. 18 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - Merida BIG NINE TEAM
rama:
widelec:
korba:
prze. przód:
prze. tył:
hamulec przód:
hamulec tył:
opona przód:
opona tył:
obręcz przód:
obręcz tył:
piasta przód:
piasta tył:
szprychy:
dętki:
manetki:
klamki:
kierownica:
mostek:
sztyca:
siodło:
chwyty:
łańcuch:
kaseta:
pedały:
waga roweru: 9.40 kg
Gratuluję sezonu

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy