07.04
niedziela
Legionowo
I
14.04
niedziela
Mława
II
28.04
niedziela
Janów Lubelski
III
05.05
niedziela
Rawa Mazowiecka
IV
19.05
niedziela
Puławy
V
02.06
niedziela
Andrespol
VI
16.06
niedziela
Ciechanów
VII
30.06
niedziela
Brodnica
VIII
28.07
niedziela
Olsztyn
IX
15.08
czwartek
Ełk
X
08.09
niedziela
Zarzeczewo
XI
22.09
niedziela
Józefów
XII
06.10
niedziela
Piaseczno
XIII
Paweł Sujecki
Piaseczno
Nr startowy: 159 / 159*
Wizyty: 4325
CID: 952
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM6: 44/54 (390.24 pkt)
Sektor: 5 (349 pkt, 22.8%)
Numer startowy: 66

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM6: 25/44 (777.88 pkt)
Sektor: 5 (367 pkt, 46.4%)
Numer startowy: 2452

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM5: 10/25 (3588.21 pkt)
Sektor: 3 (402 pkt, 70.8%)
Numer startowy: 52

Mazovia MTB Zimą 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 5/21 (819.18 pkt)
Sektor: 4 (387 pkt, 50.2%)
Numer startowy: 369

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM55: 3/64 (4247.60 pkt)
Sektor: 3 (413 pkt, 79.4%)
Numer startowy: 203

Santini Northtec MTB Zimą 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 17/31 (374.23 pkt)
Sektor: 3 (401 pkt, 56.6%)
Numer startowy: 297

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 8/94 (3161.21 pkt)
Sektor: 2 (423 pkt, 85.2%)
Numer startowy: 181

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 24/344 (3306.42 pkt)
Mega M5: 8/160 (3306.42 pkt)
Sektor: 2 (426 pkt, 85.3%)
Numer startowy: 193

Northtec MTB Zimą 2012
Klasyfikacja Generalna:
Mega M5: 38/59 (327.36 pkt)
Sektor: 5 (364 pkt, 43.6%)
Numer startowy: 787

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 25/295 (2912.88 pkt)
Mega M5: 9/154 (2912.88 pkt)
Sektor: 2 (436 pkt, 88.4%)

Northtec MTB Zimą 2011
Klasyfikacja Generalna:
Mega M5: 6/33 (752.49 pkt)
Sektor: 3 (408 pkt, 55.7%)
Numer startowy: 49

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 19/202 (2774.35 pkt)
Mega M5: 7/163 (2774.35 pkt)
Sektor: 3 (409 pkt, 72.9%)
Numer startowy: 126

Northtec MTB Zimą 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 3/20 (749.24 pkt)
Sektor: 4 (378 pkt, 51.4%)
Numer startowy: 48

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 340/2885 (2228 pkt)
Główna M4: 52/413 (2350 pkt)
Mega Open: 182/2627 (2228 pkt)
Mega M4: 27/372 (2350 pkt)
Sektor: 4 (386 pkt, 60.5%)
Numer startowy: 122

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 441/2425 (2023 pkt)
Główna M4: 69/348 (2155 pkt)
Mega Open: 247/2207 (2023 pkt)
Mega M4: 35/316 (2155 pkt)
Sektor: V (346 pkt, 36.3%)
Numer startowy: 987
Zawodnik nie należy jeszcze
do żadnej drużyny.
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2008-10-12 Łomianki Mega (M4) 46 km 22.7 02:01:23
76.8%
76.8%
77%
77%
2008-06-22 Lublin Mega (M4) 54 km 24.2 02:13:48
75.8%
75.8%
76%
76%
2008-10-05 Jabłonna Mega (M4) 54 km 23.0 02:20:48
72.4%
72.4%
78.7%
78.7%
2008-09-21 Piaseczno Mega (M4) 50 km 21.1 02:22:12
68.9%
68.9%
74.3%
74.3%
2008-09-07 Józefów Mega (M4) 38 km 18.8 02:01:33
69%
69%
76.5%
76.5%
2008-05-11 Warszawa Mega (M4) 64 km 13.9 04:37:09
45.1%
45.1%
46.3%
46.3%
2008-06-08 Żyrardów Mega (M4) 47 km 23.3 02:01:01
73.4%
73.4%
77.6%
77.6%
2008-08-16 Ełk Mega (M4) 65 km 22.1 02:56:06
74.2%
74.2%
78.6%
78.6%
2008-07-20 Mława wycof.
2008-08-03 Nidzica Mega (M4) 51 km 20.1 02:32:30
72%
72%
77.2%
77.2%
2008-05-24 Supraśl Mega (M4) 58 km 16.5 03:30:40
65.2%
65.2%
66.7%
66.7%
2008-04-27 Łódź Mega (M4) 54 km 18.4 02:55:45
64.1%
64.1%
66.9%
66.9%
2008-04-13 Otwock Mega (M4) 57 km 15.5 03:40:30
57.9%
57.9%
65.7%
65.7%
2009-02-15 Mrozy Mega (M4) 23 km 16.3 01:24:37
70.1%
70.1%
70.1%
70.1%
2009-10-11 Łomianki Mega (M4) 58 km 18.2 03:11:28
66.5%
66.5%
69%
69%
2009-08-09 Nidzica Mega (M4) 61 km 23.6 02:35:09
80.9%
80.9%
84.5%
84.5%
2009-09-06 Józefów Mega (M4) 44 km 20.3 02:10:16
80.9%
80.9%
83.4%
83.4%
2009-09-20 Radom Mega (M4) 53 km 23.8 02:13:36
78.7%
78.7%
84.2%
84.2%
2009-05-02 Supraśl Mega (M4) 64 km 19.2 03:19:46
72.1%
72.1%
79.7%
79.7%
2009-05-17 Piaseczno Mega (M4) 53 km 22.9 02:18:39
76.1%
76.1%
80.7%
80.7%
2009-05-31 Warszawa Mega (M4) 61 km 21.5 02:50:00
72.9%
72.9%
77.9%
77.9%
2009-07-19 Szydłowiec Mega (M4) 48 km 19.9 02:24:52
71.3%
71.3%
84.6%
84.6%
2009-06-28 Lublin Mega (M4) 68 km 22.5 03:01:22
74.8%
74.8%
81.6%
81.6%
2009-06-12 Ełk Mega (M4) 68 km 26.0 02:36:38
82.5%
82.5%
82.6%
82.6%
2009-10-04 Jabłonna Mega (M4) 43 km 24.3 01:46:20
82.3%
82.3%
84.8%
84.8%
2009-04-05 Łódź Mega (M4) 60 km 20.7 02:54:01
70%
70%
80.5%
80.5%
2009-04-19 Otwock Mega (M4) 48 km 22.0 02:11:01
75.6%
75.6%
83.5%
83.5%
2010-03-28 Józefów Mega (M5) 42 km 20.5 02:02:43
77%
77%
92.4%
92.4%
2010-03-07 Karczew Mega (M5) 33 km 19.1 01:43:25
74%
74%
95%
95%
2010-02-21 Mrozy Mega (M5) 28 km 10.3 02:42:23
56.6%
56.6%
86.1%
86.1%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M5) 43 km 23.1 01:51:50
82.8%
82.8%
85.6%
85.6%
2010-05-02 Nidzica Mega (M5) 63 km 23.3 02:42:28
79.8%
79.8%
84.9%
84.9%
2010-05-16 Radom Mega (M5) 62 km 18.8 03:18:24
73.2%
73.2%
79.5%
79.5%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M5) 63 km 21.1 02:59:01
77.4%
77.4%
83.9%
83.9%
2010-08-22 Mława Mega (M5) 55 km 22.2 02:28:31
79.4%
79.4%
88.8%
88.8%
2010-08-08 Supraśl Mega (M5) 65 km 22.9 02:50:31
80.7%
80.7%
89.8%
89.8%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M5) 65 km 22.1 02:56:18
75.7%
75.7%
89.2%
89.2%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M5) 56 km 22.7 02:27:47
78.2%
78.2%
83.4%
83.4%
2010-07-04 Szydłowiec Mega (M5) 66 km 18.6 03:32:33
75.5%
75.5%
83.1%
83.1%
2010-06-20 Lublin Mega (M5) 59 km 16.8 03:30:24
70.1%
70.1%
77.9%
77.9%
2010-06-04 Ełk Mega (M5) 53 km 21.5 02:28:12
77.7%
77.7%
88%
88%
2010-04-25 Zgierz Mega (M5) 44 km 20.6 02:07:57
73.6%
73.6%
80.6%
80.6%
2011-03-20 Mrozy Mega (M5) 39 km 20.3 01:55:02
79.6%
79.6%
89.6%
89.6%
2011-03-06 Józefów Mega (M5) 40 km 22.0 01:49:01
81.7%
81.7%
94%
94%
2011-02-06 Karczew Mega (M5) 37 km 16.7 02:13:02
74.3%
74.3%
94.2%
94.2%
2011-04-03 Otwock Mega (M5) 48 km 19.4 02:28:17
74.5%
74.5%
83%
83%
2011-04-17 Chorzele Mega (M5) 60 km 21.8 02:45:10
78.9%
78.9%
90.6%
90.6%
2011-05-03 Sierpc Mega (M5) 55 km 24.1 02:17:04
84%
84%
89.4%
89.4%
2011-05-15 Legionowo Mega (M5) 48 km 24.9 01:55:42
83.6%
83.6%
91%
91%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M5) 60 km 24.0 02:29:46
80.1%
80.1%
89.7%
89.7%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M5) 52 km 28.2 01:50:28
89.9%
89.9%
96.2%
96.2%
2011-08-13 Ełk Mega (M5) 55 km 26.7 02:03:49
84.5%
84.5%
92%
92%
2011-08-28 Skarżysko Mega (M5) 60 km 23.9 02:30:50
79.4%
79.4%
88.1%
88.1%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M5) 47 km 23.7 01:58:49
83.1%
83.1%
91.2%
91.2%
2012-03-18 Józefów Mega (M5) 38 km 19.5 01:57:01
72.7%
72.7%
81.8%
81.8%
2012-05-27 Toruń Mega (M5) 55 km 24.6 02:14:09
80.8%
80.8%
90.8%
90.8%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M5) 56 km 23.8 02:21:25
83.8%
83.8%
88.8%
88.8%
2012-07-07 Kozienice Mega (M5) 69 km 25.1 02:44:37
84.2%
84.2%
90.5%
90.5%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M5) 54 km 25.6 02:06:21
84.2%
84.2%
90.7%
90.7%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M5) 65 km 24.4 02:39:50
86.1%
86.1%
100%
100%
2012-08-11 Ełk Mega (M5) 65 km 26.7 02:26:20
82.6%
82.6%
91.2%
91.2%
2012-08-26 Skarżysko Mega (M5) 61 km 22.6 02:41:44
83%
83%
93.7%
93.7%
2012-07-29 Supraśl Mega (M5) 51 km 21.2 02:24:31
78.3%
78.3%
85.6%
85.6%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M5) 64 km 22.0 02:54:11
77.7%
77.7%
80.4%
80.4%
2012-06-17 Lublin Mega (M5) 54 km 26.1 02:04:19
86.3%
86.3%
92.6%
92.6%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M5) 51 km 21.7 02:20:49
76.6%
76.6%
86.1%
86.1%
2012-05-13 Legionowo Mega (M5) 56 km 24.8 02:15:24
83.2%
83.2%
88.3%
88.3%
2012-04-22 Chorzele Mega (M5) 55 km 22.7 02:25:35
78.6%
78.6%
83.4%
83.4%
2013-04-27 Warszawa Medio 60 km 29.2 02:03:21
81.6%
81.6%
89.4%
89.4%
2013-06-08 Dąbrowa Górnicza Medio 69 km 24.2 02:51:04
81.3%
81.3%
88.3%
88.3%
2013-10-06 Płock Mega (M5) 54 km 27.0 02:00:12
83.9%
83.9%
91.3%
91.3%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M5) 69 km 22.1 03:06:55
79.3%
79.3%
86.2%
86.2%
2013-08-17 Orzysz Mega (M5) 56 km 25.0 02:14:28
76.3%
76.3%
78.7%
78.7%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M5) 66 km 25.3 02:36:21
79.2%
79.2%
85.7%
85.7%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M5) 57 km 26.4 02:09:23
85.1%
85.1%
91.3%
91.3%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Mega (M5) 61 km 23.5 02:35:50
76.8%
76.8%
86.9%
86.9%
2013-06-16 Kozienice Mega (M5) 70 km 28.2 02:28:50
86.2%
86.2%
90.6%
90.6%
2013-07-28 Supraśl Mega (M5) 55 km 24.4 02:15:29
79.5%
79.5%
83.6%
83.6%
2013-04-21 Legionowo wycof.
2013-05-03 Toruń Mega (M5) 54 km 23.6 02:17:27
79.9%
79.9%
85.9%
85.9%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M5) 57 km 24.9 02:17:13
81.2%
81.2%
88.8%
88.8%
2014-03-23 Mrozy Mega (M5) 37 km 25.2 01:27:57
80.3%
80.3%
93.6%
93.6%
2014-03-30 legionowo Max 56 km 21.3 02:37:55
80%
80%
90.9%
90.9%
2014-08-30 Piaseczno Max 58 km 23.7 02:26:45
82.3%
82.3%
97.1%
97.1%
2014-09-07 Rawa Maz. wycof.
2014-08-15 Orzysz wycof.
2014-08-17 Nidzica Mega (M55) 56 km 23.2 02:24:41
82.8%
82.8%
91.6%
91.6%
2014-08-03 Brodnica Mega (M55) 60 km 24.3 02:28:17
82.2%
82.2%
94.5%
94.5%
2014-06-21 Ełk Mega (M55) 62 km 24.9 02:29:18
80.9%
80.9%
90.8%
90.8%
2014-05-18 Piaseczno Mega (M55) 53 km 24.0 02:12:19
82.6%
82.6%
96%
96%
2014-05-25 Supraśl wycof.
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M55) 68 km 22.6 03:00:52
77.8%
77.8%
95.9%
95.9%
2014-05-04 Toruń Mega (M55) 51 km 26.7 01:54:41
85.5%
85.5%
92.8%
92.8%
2014-06-07 Puławy Mega (M55) 47 km 23.2 02:01:42
79.3%
79.3%
100%
100%
2014-04-27 Chorzele Mega (M55) 56 km 23.8 02:20:58
84.4%
84.4%
91.8%
91.8%
2014-04-13 Legionowo Mega (M55) 46 km 24.6 01:52:22
88.8%
88.8%
96.2%
96.2%
2015-03-29 Otwock Max 61 km 21.0 02:54:08
78.4%
78.4%
84.8%
84.8%
2015-03-08 Karczew Mega (M5) 40 km 21.2 01:53:25
77.4%
77.4%
81.6%
81.6%
2015-02-08 Jabłonna Mega (M5) 39 km 21.4 01:49:35
75.8%
75.8%
82.2%
82.2%
2015-04-19 Nowy Dwor Mazowiecki Max 45 km 25.0 01:47:48
80%
80%
85.2%
85.2%
2015-07-05 Wąchock Max 48 km 17.5 02:44:19
74.6%
74.6%
87.8%
87.8%
2015-06-07 Puławy wycof.
2015-04-26 Józefów Giga (GM5) 70 km 23.6 02:58:06
81.1%
81.1%
90.1%
90.1%
2015-08-02 Brodnica Giga (GM5) 81 km 23.5 03:26:44
77.7%
77.7%
83.8%
83.8%
2015-05-16 Toruń Giga (GM5) 82 km 25.6 03:11:55
82.4%
82.4%
89.5%
89.5%
2015-08-16 Ełk Giga (GM5) 70 km 20.6 03:23:32
78.3%
78.3%
79.2%
79.2%
2015-08-30 Ciechanów Giga (GM5) 83 km 19.5 04:14:54
70.5%
70.5%
80.5%
80.5%
2015-04-12 Legionowo Giga (GM5) 70 km 22.6 03:06:14
79.7%
79.7%
85.7%
85.7%
2015-05-03 Piaseczno Giga (GM5) 81 km 25.3 03:12:10
81.8%
81.8%
89.3%
89.3%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM6) 50 km 19.8 02:31:28
73.4%
73.4%
79.5%
79.5%
2017-04-02 Józefów Mega (MM6) 56 km 16.4 03:25:08
64.8%
64.8%
76%
76%
2018-09-09 Rawa Mazowiecka ½Pro (MM6) 37 km 21.0 01:45:55
73.8%
73.8%
78%
78%
2019-03-31 Legionowo Max 63 km 19.9 03:10:10
69.4%
69.4%
78.5%
78.5%
2019-04-14 Nowy Dwór Mazowiecki Max 51 km 22.5 02:16:08
74.3%
74.3%
80%
80%
2019-04-28 Serock nie wybrano 52 km 22.9 02:16:05
75.6%
75.6%
80.1%
80.1%
Starty: 0 z 115 (6039 km, 11 dni i 10 godz. 8 min. 57 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - ZX10R
rama: Scott Scale
widelec: Fox 32 CTD
korba: XT
prze. przód: XT
prze. tył: XT
hamulec przód: Magura MT
hamulec tył: Magura MT
opona przód: Specialized Fast track S-Works, Bontrager XO
opona tył: Specialized S-works Renegade, Geax Baro Race
obręcz przód: ZTR
obręcz tył: ZTR
piasta przód: Novatec D711
piasta tył: Hope pro II evo
szprychy: Sapim Laser
dętki:
manetki: XT
klamki: Magura MT
kierownica: Ritchey WCS
mostek:
sztyca: Cloud
siodło: Selle
chwyty: Specjalized
łańcuch: KMC
kaseta: XT
pedały: Exustar
waga roweru: 0.00 kg
Po 14 miesiacach (nie liczac kilku jazd) w tym tygodniu na dobre wsiadam na rower😃
Paweł Sujecki
2017-02-07
Dziekuje rowniez zycze powodzenia i jazdy bez niepotrzebnych "przygod" Pozdrawiam, B.
Bartosz Brzosko
2009-05-15

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy