BokserskAutoserwis Bike Team

Wojciech Giez
Warszawa
Wizyty: 3295
CID: 8241
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

½Pro MM2: 12/198 (3325.34 pkt)
Sektor: 1 (451 pkt, 85.5%)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM2: 12/198 (3325.34 pkt)
Sektor: 1 (451 pkt, 85.5%)
Numer startowy: 1657

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
Pro GM2: 58/90 (533.64 pkt)
½Pro MM2: 31/330 (2857.49 pkt)
Sektor: 1 (461 pkt, 90.1%)
Numer startowy: 1082

Northtec MTB Zimą 2018
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 7/36 (1396.16 pkt)
Sektor: 1 (475 pkt, 92%)
Numer startowy: 301

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 3/242 (3789.17 pkt)
Sektor: 1 (472 pkt, 96.2%)
Numer startowy: 2493

Northtec MTB Zimą 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 11/47 (1355.29 pkt)
Fit FM2: 61/93 (377.58 pkt)
Sektor: 1 (464 pkt, 87.6%)
Numer startowy: 27

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM2: 158/282 (421.87 pkt)
Fit FM2: 69/378 (1127.15 pkt)
Sektor: 2 (443 pkt, 88.6%)
Numer startowy: 2114

Northtec MTB Zimą 2016
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM2: 4/84 (1108.05 pkt)
Sektor: 1 (465 pkt, 89.9%)
Numer startowy: 24

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM2: 54/69 (511.43 pkt)
Mega MM2: 13/364 (3599.66 pkt)
Sektor: 1 (455 pkt, 93%)
Numer startowy: 2230

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 9/568 (4140.02 pkt)
Sektor: 1 (455 pkt, 93.4%)
Numer startowy: 2196

Santini Northtec MTB Zimą 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 15/94 (700.40 pkt)
Sektor: 2 (444 pkt, 80.7%)
Numer startowy: 87

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Główna GM3: 13/67 (2534.63 pkt)
Mega MM3: 127/637 (1391.13 pkt)
Sektor: 2 (425 pkt, 86.1%)
Numer startowy: 225

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 36/537 (3087.41 pkt)
Mega M2: 16/327 (3087.41 pkt)
Fit FM2: 122/239 (190.75 pkt)
Sektor: 2 (430 pkt, 87%)
Numer startowy: 465

Northtec MTB Zimą 2012
Klasyfikacja Generalna:
Mega M2: 53/104 (329.25 pkt)
Sektor: 3 (408 pkt, 70.3%)
Numer startowy: 751

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 62/625 (2494.86 pkt)
Mega M2: 46/452 (2002.27 pkt)
Sektor: 2 (424 pkt, 83.6%)

Northtec MTB Zimą 2011
Klasyfikacja Generalna:
Mega M2: 64/95 (329.00 pkt)
Sektor: 3 (411 pkt, 57.5%)
Numer startowy: 700

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 145/614 (1267.01 pkt)
Mega M2: 118/580 (1267.01 pkt)
Sektor: 3 (405 pkt, 70.3%)
Numer startowy: 1063

Northtec MTB Zimą 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M2: 55/79 (314.21 pkt)
Sektor: 4 (393 pkt, 61.6%)
Numer startowy: 476

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2010-03-28 Józefów Mega (M2) 42 km 20.9 02:00:18
78.6%
78.6%
78.6%
78.6%
2010-05-09 Otwock Mega (M2) 44 km 23.1 01:54:07
82.3%
82.3%
82.3%
82.3%
2010-10-03 Łomianki Mega (M2) 57 km 21.1 02:41:43
70.3%
70.3%
70.3%
70.3%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M2) 65 km 23.2 02:47:48
79.5%
79.5%
79.6%
79.6%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M2) 63 km 21.5 02:55:48
78.8%
78.8%
78.8%
78.8%
2010-04-25 Zgierz Mega (M2) 44 km 21.2 02:04:22
75.7%
75.7%
76%
76%
2011-03-20 Mrozy Mega (M2) 39 km 21.0 01:51:16
82.2%
82.2%
82.2%
82.2%
2011-05-08 Nowy Dwór Mazowiecki Max 51 km 23.9 02:08:10
82.6%
82.6%
82.6%
82.6%
2011-08-21 Urle Max 41 km 23.4 01:45:00
79%
79%
79%
79%
2011-09-04 Tłuszcz Max 53 km 23.6 02:14:28
79.8%
79.8%
80.9%
80.9%
2011-04-03 Otwock Mega (M2) 48 km 20.9 02:17:29
80.3%
80.3%
80.7%
80.7%
2011-04-17 Chorzele Mega (M2) 60 km 22.4 02:41:02
80.9%
80.9%
83.3%
83.3%
2011-05-03 Sierpc Mega (M2) 55 km 24.4 02:15:19
85%
85%
85%
85%
2011-05-15 Legionowo Mega (M2) 48 km 25.5 01:52:58
85.6%
85.6%
85.6%
85.6%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M2) 60 km 25.2 02:23:00
83.9%
83.9%
83.9%
83.9%
2011-08-28 Skarżysko Mega (M2) 60 km 24.7 02:25:56
82%
82%
82%
82%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Giga (M2) 70 km 23.6 02:57:44
82.1%
82.1%
82.1%
82.1%
2012-03-18 Józefów Mega (M2) 38 km 21.9 01:44:13
81.7%
81.7%
82.3%
82.3%
2012-07-14 Wieliszew Giga 156 km 25.6 06:06:16
2012-07-07 Kozienice Mega (M2) 69 km 25.5 02:42:18
85.4%
85.4%
85.4%
85.4%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M2) 54 km 26.3 02:03:10
86.4%
86.4%
86.4%
86.4%
2012-08-26 Skarżysko Mega (M2) 61 km 23.3 02:36:50
85.6%
85.6%
85.7%
85.7%
2012-05-27 Toruń Mega (M2) 55 km 25.7 02:08:11
84.5%
84.5%
84.5%
84.5%
2012-08-11 Ełk Mega (M2) 65 km 27.0 02:24:31
83.6%
83.6%
83.6%
83.6%
2012-06-17 Lublin Mega (M2) 54 km 25.4 02:07:25
84.2%
84.2%
84.2%
84.2%
2012-07-29 Supraśl Mega (M2) 51 km 22.9 02:13:28
84.7%
84.7%
84.7%
84.7%
2012-05-13 Legionowo Mega (M2) 56 km 26.2 02:08:15
87.8%
87.8%
87.9%
87.9%
2012-04-22 Chorzele Mega (M2) 55 km 24.9 02:12:32
86.3%
86.3%
88%
88%
2012-04-01 Otwock Mega (M2) 44 km 22.8 01:55:40
85%
85%
85%
85%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M2) 51 km 22.5 02:16:00
79.3%
79.3%
79.3%
79.3%
2012-08-12 Orzysz Fit (FM2) 37 km 28.3 01:18:31
94.4%
94.4%
95.4%
95.4%
2013-04-14 Nowy Dwór Mazowiecki Max 42 km 20.3 02:04:22
76.7%
76.7%
76.7%
76.7%
2013-05-26 Legionowo Max 55 km 22.7 02:25:31
85.4%
85.4%
85.4%
85.4%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M3) 69 km 22.7 03:02:22
81.2%
81.2%
84.3%
84.3%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Giga (M3) 95 km 22.7 04:11:39
78.2%
78.2%
81.7%
81.7%
2013-08-18 Ełk Mega (M3) 61 km 26.4 02:18:41
87.2%
87.2%
87.6%
87.6%
2013-08-15 Gołdap Giga (M3) 95 km 25.8 03:40:58
82.8%
82.8%
86.3%
86.3%
2013-07-28 Supraśl Giga (M3) 80 km 23.9 03:20:50
82.9%
82.9%
85.3%
85.3%
2013-07-14 Nałęczów Giga (M3) 86 km 20.5 04:11:16
74.8%
74.8%
80%
80%
2013-06-16 Kozienice Giga (M3) 103 km 27.2 03:47:28
84.2%
84.2%
84.7%
84.7%
2013-08-03 Wieliszew Giga 150 km 23.8 06:18:48
2013-06-08 Otwock Giga (M3) 67 km 19.4 03:27:38
82.1%
82.1%
82.1%
82.1%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M3) 57 km 26.7 02:08:17
86.8%
86.8%
89.1%
89.1%
2013-05-03 Toruń Giga (M3) 82 km 24.5 03:20:46
83.1%
83.1%
84%
84%
2013-04-21 Legionowo Mega (M3) 55 km 25.0 02:12:15
83.7%
83.7%
86.8%
86.8%
2014-03-23 Mrozy Mega (M3) 37 km 25.4 01:27:34
80.6%
80.6%
83.4%
83.4%
2014-03-09 Pomiechówek Mega (M3) 35 km 22.7 01:32:25
88.8%
88.8%
89.3%
89.3%
2014-02-16 Jabłonna Mega (M3) 35 km 19.2 01:49:19
82.8%
82.8%
85.8%
85.8%
2014-03-30 Legionowo Max 56 km 23.4 02:23:21
88.1%
88.1%
88.1%
88.1%
2014-07-06 Wąchock Max 50 km 21.1 02:22:27
84.4%
84.4%
84.4%
84.4%
2014-05-11 Rembertów Max 56 km 23.5 02:23:11
82.5%
82.5%
82.5%
82.5%
2014-07-26 Marki Mega 48 km 19.4 02:28:19
90.8%
90.8%
90.8%
90.8%
2014-08-10 Międzyrzec Max 55 km 26.3 02:05:23
93.7%
93.7%
94.4%
94.4%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M3) 56 km 26.2 02:08:20
90.8%
90.8%
90.8%
90.8%
2014-09-21 Kazimierz Dolny Mega (M3) 50 km 24.1 02:04:27
84.7%
84.7%
88.5%
88.5%
2014-09-07 Rawa Maz. Mega (M3) 44 km 28.6 01:32:28
90.9%
90.9%
91.3%
91.3%
2014-08-17 Nidzica Mega (M3) 56 km 25.4 02:12:25
90.5%
90.5%
90.5%
90.5%
2014-08-15 Orzysz Mega (M3) 56 km 28.9 01:56:11
93.9%
93.9%
96%
96%
2014-08-03 Brodnica Mega (M3) 60 km 27.2 02:12:29
92%
92%
92%
92%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M3) 68 km 23.9 02:50:45
82.4%
82.4%
82.4%
82.4%
2014-05-25 Supraśl Mega (M3) 54 km 25.1 02:08:57
87.7%
87.7%
93.1%
93.1%
2014-05-18 Piaseczno Mega (M3) 53 km 25.4 02:04:59
87.4%
87.4%
87.4%
87.4%
2014-04-27 Chorzele Mega (M3) 56 km 25.9 02:09:37
91.8%
91.8%
91.8%
91.8%
2014-04-13 Legionowo Mega (M3) 46 km 26.0 01:46:12
94%
94%
94%
94%
2015-04-26 Józefów Mega (MM2) 41 km 24.2 01:41:51
90.7%
90.7%
90.7%
90.7%
2015-07-05 Gołdap Mega (MM2) 52 km 25.0 02:05:02
92.6%
92.6%
99.9%
99.9%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MM2) 48 km 28.4 01:41:18
91.6%
91.6%
91.6%
91.6%
2015-07-04 Gołdap Mega (MM2) 60 km 31.6 01:53:59
91.7%
91.7%
97.7%
97.7%
2015-06-21 Rogów Mega (MM2) 56 km 26.5 02:06:42
90.3%
90.3%
90.6%
90.6%
2015-06-07 Puławy Mega (MM2) 51 km 23.6 02:09:42
87.3%
87.3%
87.3%
87.3%
2015-08-30 Ciechanów Mega (MM2) 52 km 25.8 02:00:51
88.5%
88.5%
88.5%
88.5%
2015-05-16 Toruń Mega (MM2) 54 km 28.0 01:55:35
86.9%
86.9%
86.9%
86.9%
2015-05-24 Mrozy Mega (MM2) 48 km 27.5 01:44:37
91.7%
91.7%
91.8%
91.8%
2015-04-12 Legionowo Mega (MM2) 46 km 26.6 01:43:42
92.5%
92.5%
92.6%
92.6%
2015-10-04 Nowy Dwór Giga (GM2) 80 km 24.5 03:16:07
85.2%
85.2%
85.2%
85.2%
2016-01-24 Jabłonna Fit (FM2) 25 km 23.6 01:03:29
92%
92%
92.3%
92.3%
2016-02-14 Karczew Fit (FM2) 19 km 24.8 00:46:00
92.9%
92.9%
92.9%
92.9%
2016-03-13 Mrozy Fit (FM2) 23 km 26.1 00:52:53
91.7%
91.7%
91.7%
91.7%
2016-09-17 Rawa Maz. Fit (FM2) 28 km 26.3 01:03:56
93%
93%
93%
93%
2016-06-12 Ciechanów Fit (FM2) 32 km 26.8 01:11:40
94.6%
94.6%
94.6%
94.6%
2016-06-26 Łopuszna Mega (MM2) 46 km 17.4 02:38:36
82.5%
82.5%
84.4%
84.4%
2016-04-03 Legionowo Fit (FM2) 26 km 26.6 00:58:37
94.1%
94.1%
94.1%
94.1%
2017-02-05 Karczew Mega (MM2) 40 km 20.6 01:56:25
86.3%
86.3%
87.4%
87.4%
2017-03-12 Długosiodło Mega (MM2) 41 km 25.4 01:36:49
91.1%
91.1%
92.3%
92.3%
2017-02-26 Mrozy Mega (MM2) 40 km 21.8 01:50:01
87.7%
87.7%
91.4%
91.4%
2017-01-22 Jabłonna (Chotomów) Fit (FM2) 25 km 22.7 01:06:01
94.4%
94.4%
94.4%
94.4%
2017-07-14 Stryszawa Fit (FM2) 32 km 16.6 01:55:42
83.5%
83.5%
83.5%
83.5%
2017-07-15 Zawoja Fit (FM2) 23 km 13.8 01:39:46
81.3%
81.3%
83.9%
83.9%
2017-05-27 Kołacinek Mega (MM2) 56 km 28.7 01:57:05
98.2%
98.2%
98.2%
98.2%
2017-07-13 Stryszawa Fit (FM2) 7 km 13.5 00:31:03
75%
75%
77.2%
77.2%
2017-07-16 Maków Podhalański Fit (FM2) 32 km 19.8 01:37:06
83.6%
83.6%
83.6%
83.6%
2017-10-01 Mława Mega (MM2) 49 km 24.1 02:02:11
87.2%
87.2%
88.9%
88.9%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Mega (MM2) 57 km 27.0 02:06:54
93.8%
93.8%
93.8%
93.8%
2017-06-17 Janów Lubelski Mega (MM2) 55 km 22.3 02:28:16
95%
95%
95.3%
95.3%
2017-10-14 Toruń Mega (MM2) 54 km 25.1 02:09:05
89.7%
89.7%
89.8%
89.8%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM2) 50 km 26.0 01:55:12
96.5%
96.5%
96.7%
96.7%
2017-04-29 Łódź Mega (MM2) 45 km 24.2 01:51:36
94.8%
94.8%
95.7%
95.7%
2017-05-07 Ciechanów Mega (MM2) 52 km 23.8 02:11:01
94.3%
94.3%
94.3%
94.3%
2017-06-15 Puławy Mega (MM2) 59 km 22.8 02:35:19
89.9%
89.9%
89.9%
89.9%
2017-04-02 Józefów Mega (MM2) 56 km 22.9 02:26:57
90.5%
90.5%
90.5%
90.5%
2017-05-20 Piaseczno Mega (MM2) 54 km 27.1 01:59:22
93.3%
93.3%
93.3%
93.3%
2018-03-04 Karczew Mega (MM2) 36 km 26.7 01:21:01
94.9%
94.9%
94.9%
94.9%
2018-02-18 Mrozy (Jeruzal) Mega (MM2) 43 km 27.6 01:33:27
92.1%
92.1%
93.3%
93.3%
2018-02-04 Jabłonna (Chotomów) Mega (MM2) 40 km 24.4 01:38:30
91%
91%
91%
91%
2018-09-29 Toruń Pro (GM2) 62 km 25.6 02:25:34
88.9%
88.9%
88.9%
88.9%
2018-08-26 Andrespol ½Pro (MM2) 37 km 25.4 01:27:15
98.4%
98.4%
98.4%
98.4%
2018-06-17 Piaseczno ½Pro (MM2) 42 km 29.8 01:24:28
97.6%
97.6%
97.6%
97.6%
2018-09-23 Józefów ½Pro (MM2) 41 km 23.9 01:43:02
92.7%
92.7%
92.7%
92.7%
2018-05-01 Puławy ½Pro (MM2) 43 km 22.1 01:56:31
90%
90%
90%
90%
2018-05-19 Kołacinek ½Pro (MM2) 34 km 29.2 01:09:55
94.5%
94.5%
94.9%
94.9%
2018-05-06 Janów Lubelski ½Pro (MM2) 48 km 23.9 02:00:40
92.7%
92.7%
97.8%
97.8%
2019-07-14 Stryszawa ½Pro (MM2) 32 km 17.4 01:50:23
89.3%
89.3%
100%
100%
2019-07-13 Maków Podhalański ½Pro (MM2) 15 km 15.8 00:57:01
83.3%
83.3%
87.9%
87.9%
2019-07-12 Maków Podhalański ½Pro (MM2) 28 km 19.7 01:25:16
91%
91%
91.9%
91.9%
2019-07-11 Stryszawa ½Pro (MM2) 33 km 17.1 01:55:39
88.7%
88.7%
88.7%
88.7%
2019-07-28 Olsztyn ½Pro (MM2) 45 km 25.1 01:47:39
94.4%
94.4%
95.6%
95.6%
2019-06-16 Ciechanów ½Pro (MM2) 42 km 24.7 01:42:05
94.4%
94.4%
94.4%
94.4%
2019-06-02 Andrespol ½Pro (MM2) 42 km 25.3 01:39:28
94.2%
94.2%
94.2%
94.2%
2019-05-19 Puławy ½Pro (MM2) 42 km 22.7 01:51:04
91.8%
91.8%
93.3%
93.3%
2019-04-28 Janów Lubelski ½Pro (MM2) 46 km 24.2 01:53:57
97.8%
97.8%
100%
100%
2019-04-14 Mława ½Pro (MM2) 44 km 28.1 01:34:07
90.4%
90.4%
90.4%
90.4%
2019-04-07 Legionowo ½Pro (MM2) 39 km 26.5 01:28:10
97.3%
97.3%
97.3%
97.3%
Starty: 0 z 122 (6262 km, 10 dni i 20 godz. 59 min. 8 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - Kellys Imagine 09
rama:
widelec: RST First Air
korba:
prze. przód:
prze. tył:
hamulec przód:
hamulec tył:
opona przód:
opona tył:
obręcz przód:
obręcz tył:
piasta przód:
piasta tył:
szprychy:
dętki:
manetki:
klamki:
kierownica:
mostek:
sztyca:
siodło:
chwyty:
łańcuch:
kaseta:
pedały:
waga roweru: 11.90 kg

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy