KOMOBIKE SCOTT

Zdzisław Pogorzelski
Warszawa
Drużyna: KOMOBIKE SCOTT
Wizyty: 2478
CID: 12378
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2020

Fit FM4: 45/100 (300.00 pkt)
Sektor: 1 (500 pkt, 98.1%)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM4: 45/100 (300.00 pkt)
Sektor: 1 (500 pkt, 98.1%)
Numer startowy: 110

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM4: 135/230 (470.29 pkt)
Sektor: 2 (439 pkt, 81.5%)
Numer startowy: 232

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 89/145 (435.93 pkt)
Fit FM4: 72/204 (777.65 pkt)
Sektor: 2 (439 pkt, 86.8%)
Numer startowy: 232

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM4: 57/180 (752.59 pkt)
Sektor: 2 (444 pkt, 89.1%)
Numer startowy: 232

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM4: 34/165 (1561.85 pkt)
Sektor: 2 (444 pkt, 89.6%)
Numer startowy: 232

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 11/389 (4003.94 pkt)
Fit FM4: 188/377 (388.69 pkt)
Sektor: 2 (445 pkt, 90.9%)
Numer startowy: 232

Santini Northtec MTB Zimą 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 58/73 (306.01 pkt)
Sektor: 4 (383 pkt, 41.8%)
Numer startowy: 290

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 268/386 (324.49 pkt)
Fit FM4: 174/370 (189.54 pkt)
Sektor: 3 (396 pkt, 71.8%)
Numer startowy: 3158

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 153/603 (1616.10 pkt)
Fit FM4: 13/286 (1616.10 pkt)
Sektor: 4 (394 pkt, 67.4%)
Numer startowy: 3663

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 430/496 (163.85 pkt)
Fit FM4: 109/196 (163.85 pkt)
Sektor: 6 (354 pkt, 39.6%)

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Fit (FM4) 26 km 22.3 01:09:48
78.7%
78.7%
81.9%
81.9%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Fit (FM4) 30 km 25.0 01:12:00
88.5%
88.5%
95.2%
95.2%
2012-09-09 Ciechanów Fit (FM4) 28 km 25.6 01:05:36
86.1%
86.1%
87.5%
87.5%
2012-05-27 Toruń Fit (FM4) 27 km 23.2 01:09:43
83.6%
83.6%
87%
87%
2012-08-26 Skarżysko Fit (FM4) 33 km 25.8 01:16:41
82.3%
82.3%
85.4%
85.4%
2012-07-07 Kozienice Fit (FM4) 30 km 25.0 01:11:58
86.2%
86.2%
93.1%
93.1%
2012-04-22 Chorzele Fit (FM4) 33 km 24.4 01:21:08
81.3%
81.3%
87.7%
87.7%
2012-06-17 Lublin Fit (FM4) 27 km 23.0 01:10:28
80.7%
80.7%
88.1%
88.1%
2012-07-29 Supraśl Fit (FM4) 27 km 28.1 00:57:38
86.4%
86.4%
94.2%
94.2%
2012-05-13 Legionowo Fit (FM4) 30 km 23.4 01:16:58
78.5%
78.5%
87%
87%
2012-04-01 Otwock Fit (FM4) 24 km 22.3 01:04:33
79.4%
79.4%
88.2%
88.2%
2013-08-25 Wegrów Max 57 km 26.3 02:10:07
87.7%
87.7%
87.8%
87.8%
2013-07-28 Supraśl Mega (M4) 55 km 24.3 02:16:03
79.2%
79.2%
81.1%
81.1%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. wycof.
2013-08-17 Orzysz Fit (FM4) 32 km 27.4 01:10:08
87.3%
87.3%
94.8%
94.8%
2014-03-23 Mrozy Mega (M4) 37 km 24.1 01:32:17
76.5%
76.5%
76.5%
76.5%
2014-05-11 W-wa Rembertów Mini 27 km 26.0 01:02:13
89.2%
89.2%
89.3%
89.3%
2014-06-15 Nadarzyn Max 46 km 27.6 01:39:52
85.7%
85.7%
90.7%
90.7%
2014-06-28 Łomianki h12 kat.quatro
2014-07-09 Wąchock Max 50 km 19.9 02:31:04
79.6%
79.6%
84.7%
84.7%
2014-07-21 Góra Kalwaria Mini 34 km 27.6 01:13:47
93.2%
93.2%
95.7%
95.7%
2014-08-31 Olsztyn wycof.
2014-09-07 Rawa Maz. Mega (M4) 44 km 27.7 01:35:23
88.1%
88.1%
93.4%
93.4%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M4) 56 km 25.9 02:09:58
89.7%
89.7%
92.7%
92.7%
2014-09-21 Kazimierz Dolny Mega (M4) 50 km 23.4 02:08:00
82.3%
82.3%
86%
86%
2014-08-15 Orzysz Mega (M4) 56 km 28.4 01:58:14
92.3%
92.3%
92.3%
92.3%
2014-05-04 Toruń Mega (M4) 51 km 26.7 01:54:40
85.5%
85.5%
86%
86%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M4) 68 km 23.3 02:54:54
80.4%
80.4%
82%
82%
2014-06-08 Nałęczów Mega (M4) 59 km 24.2 02:26:22
75.3%
75.3%
77.3%
77.3%
2014-06-19 Gołdap Mega (M4) 65 km 28.4 02:17:16
86.1%
86.1%
92.2%
92.2%
2014-08-03 Brodnica Mega (M4) 60 km 25.4 02:21:57
85.9%
85.9%
85.9%
85.9%
2014-08-17 Nidzica Fit (FM4) 30 km 28.0 01:04:14
93.4%
93.4%
97.2%
97.2%
2014-05-25 Supraśl Mega (M4) 54 km 22.5 02:23:48
78.7%
78.7%
81.6%
81.6%
2014-04-13 Legionowo Mega (M4) 46 km 24.3 01:53:43
87.8%
87.8%
87.9%
87.9%
2014-04-27 Chorzele Mega (M4) 56 km 23.8 02:20:54
84.4%
84.4%
84.4%
84.4%
2015-03-22 Warszawa Forty Bema Giga (M3) 27 km 24.6 01:05:57
87.9%
87.9%
90.4%
90.4%
2015-03-30 Otwock Mini 27 km 25.5 01:03:34
93%
93%
93%
93%
2015-04-21 NDM Mini 25 km 26.2 00:57:09
92.1%
92.1%
97.3%
97.3%
2015-08-30 Ciechanów Fit (FM4) 32 km 28.0 01:08:31
94%
94%
98.8%
98.8%
2015-05-24 Mrozy Fit (FM4) 34 km 28.4 01:11:46
93.8%
93.8%
97.3%
97.3%
2015-06-21 Rogów Fit (FM4) 34 km 28.6 01:11:18
91.8%
91.8%
95.1%
95.1%
2015-04-12 Legionowo Fit (FM4) 23 km 28.4 00:48:38
94.7%
94.7%
99.3%
99.3%
2016-08-28 Brodnica Fit (FM4) 35 km 29.0 01:12:29
94.5%
94.5%
96.5%
96.5%
2016-07-17 Olsztyn Fit (FM4) 30 km 25.5 01:10:35
90%
90%
91.7%
91.7%
2017-10-01 Mława Fit (FM4) 24 km 25.0 00:57:30
92.5%
92.5%
99.9%
99.9%
2017-07-30 Olsztyn Mega (MM4) 58 km 23.4 02:28:48
83.9%
83.9%
87.2%
87.2%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Fit (FM4) 33 km 25.4 01:17:53
93.4%
93.4%
94.5%
94.5%
2018-09-09 Rawa Mazowiecka ½Pro (MM4) 37 km 26.4 01:24:09
92.9%
92.9%
94.1%
94.1%
2019-04-07 Legionowo Fit (FM4) 21 km 23.8 00:53:00
99.9%
99.9%
100%
100%
Starty: 0 z 49 (1788 km, 2 dni i 22 godz. 52 min. 42 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - Silverback Storm
rama: Silverback Storm
widelec:
korba:
prze. przód:
prze. tył:
hamulec przód:
hamulec tył:
opona przód:
opona tył:
obręcz przód:
obręcz tył:
piasta przód:
piasta tył:
szprychy:
dętki:
manetki:
klamki:
kierownica:
mostek:
sztyca:
siodło:
chwyty:
łańcuch:
kaseta:
pedały:
waga roweru: 0.00 kg

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy